Alexx

Alla inlägg under april 2008

Av alexxs - 23 april 2008 21:54

ok! då var onsdagen snart slut. suck, suck

Är glad att jag inte har sommnat i soffan idag som jag gjort de andra dagarna denna vecka, fattar inte at tjag har klarat av att somna så tidigt... kanske kan det bro på att jag har blivit väckt 04,30 varje morgon av min broder för att vi ska iväg och jobba.

Nä nu ska jag snart sova, i min SÄNG!, det ska bli så jävla skönt men jag saknar ju någon att hålla om i sängen, inatt blir det troligrn häffaklummpen:P

Asså jag har funderat på en sak, när det har tagit slut med en person så vill man ju ha någon som påminner om denne så mkt som möjligt är det då rimligt att man tar en med samma namn??!!? varför e d så? eller inte?


I söndags föddes det en gert, vilket vill säga att jag fick en kussin... vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta, hon ej thiländska och han gubbe...:S men det e iaf min kussin... http://www4.lthalland.se/extra/baby/?module_instance=1&action=baby_show&id=23910&category=&month=



god natt!!

Av alexxs - 21 april 2008 17:23

Då var man här igen! En vanlig sketen måndag som vilken som! Men igentligen inte, för nu har sommaren/våren kommit!

Förra veckan var hur skön som helst! och inte minst om vi snackar väder! I lördags lyckades jag att skaffa mig några snygga streck på ryggen som jag mest troligt kommer att få leva med hela sommaren.

Bästa dagen denna vecka var nog banne med torsdagen ändån, mosran fylde år och jag insåg att ingen kan ersätta martin! Och det som gör att jag tycker om honnom änuner är att han kommer så jävla bra överrens med min far!(farsan e ju som han e) plus att han accepterar mig som jag är!

Var hemma hos svärföräldrarna i går för svärfar fyllde 55, det var faktiskt trevligt, men det var ju bara andra gången jag träffade dem, trots att jag och martin snart har varit ihop ett halv år, men det deppar jag inte för! det kommer någ de dagarna jag får lära känna dem också!


Nä , nu ska jag försöka att plugga!

pözz

Av alexxs - 17 april 2008 17:15

You told me how much I love my boyfriend without to use a word, only to show how much I need you as a friend and how you show that you love your girlfriend with respect!!

Ovido - Quiz & Flashcards