Alexx

Alla inlägg under maj 2010

Av alexxs - 9 maj 2010 00:13

Känns altid jobbigt när jag får för mig att skriva här, kan ju ha något med att jag just då inte är i toppform...

Har legat i sängen en stund och försökt att sova,eller rättare sagt en och en halv timma har jag legat här och väntat på att kunna somna. Men det går inte jag ligger bara och tänker på så mkt saker hela tiden. Just nu ligger jag och tänker på att jag är 22år gammal och bor fortfarande hemma hos mor och far, är det inte skrämmande?? Jag tycker det iaf. Genterligen är det la inget illa med att bo hemma men det som är jobbigast är att jag måsta vara social mot mina föräldrar vilket gör att ajg hela tiden tycker att de blir mer och mer jobbiga. Tycker just nu att det är väldigt jobbigt att prata med dem överlag och att det lägger sig i vad jag gör för mkt. men det är ju nackdelen med att bo hos föräldrarna...

Söker och söker lägenhet i göteborg hela tiden just nu men får inger, såååå tråkigt, hade arit så skönt att ha nånstans att fly till när ja inte orkar med de här hemma...

Önskar att jag kunde flytta hemifrån i morgon det hade vrit så skönt, bara få ro om mig själv äta när jag vill göra vad jag vill och ingen förutom pojkvänen att anpassa sig till. Att få känna sig som en egen människa som är fri att göra vad man vill. Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till för att kunna klara hela sommaren här hemma i falkenberg, men som tur kommer jag att vara en stordel av sommaren på carlsberg så det räddar mig lite iaf...

Jag vill att nån säger till mig vad jag ska göra och se till att jag gör det med... Fasiken jag är 22år gammal och känner mig fortfarande som ett barn och inte som än vuxen person som ser till att göra saker. Det jobbiga med att jag faktiskt vill flytta till göteborg blir att lillan blir så ensam här hemma, hon kommer att tycka att det kommer att bli JÄTTE jobigt, det räcker att prata med henne om att jag söker lägenhet så börjar hon nästan att gråta. Och då är jag åter tillbaka i en ond cirkel där jag hellre skadar mig sjv än att se andra ledsna...

Natten är lång och jag tror inte att jag kommer att kunna somna på ett antal timmar, nån ro att läsa har jag inte heller så det blir det inget med...

Godnatt   

Av alexxs - 9 maj 2010 00:13

Känns altid jobbigt när jag får för mig att skriva här, kan ju ha något med att jag just då inte är i toppform...

Har legat i sängen en stund och försökt att sova,eller rättare sagt en och en halv timma har jag legat här och väntat på att kunna somna. Men det går inte jag ligger bara och tänker på så mkt saker hela tiden. Just nu ligger jag och tänker på att jag är 22år gammal och bor fortfarande hemma hos mor och far, är det inte skrämmande?? Jag tycker det iaf. Genterligen är det la inget illa med att bo hemma men det som är jobbigast är att jag måsta vara social mot mina föräldrar vilket gör att ajg hela tiden tycker att de blir mer och mer jobbiga. Tycker just nu att det är väldigt jobbigt att prata med dem överlag och att det lägger sig i vad jag gör för mkt. men det är ju nackdelen med att bo hos föräldrarna...

Söker och söker lägenhet i göteborg hela tiden just nu men får inger, såååå tråkigt, hade arit så skönt att ha nånstans att fly till när ja inte orkar med de här hemma...

Önskar att jag kunde flytta hemifrån i morgon det hade vrit så skönt, bara få ro om mig själv äta när jag vill göra vad jag vill och ingen förutom pojkvänen att anpassa sig till. Att få känna sig som en egen människa som är fri att göra vad man vill. Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till för att kunna klara hela sommaren här hemma i falkenberg, men som tur kommer jag att vara en stordel av sommaren på carlsberg så det räddar mig lite iaf...

Jag vill att nån säger till mig vad jag ska göra och se till att jag gör det med... Fasiken jag är 22år gammal och känner mig fortfarande som ett barn och inte som än vuxen person som ser till att göra saker. Det jobbiga med att jag faktiskt vill flytta till göteborg blir att lillan blir så ensam här hemma, hon kommer att tycka att det kommer att bli JÄTTE jobigt, det räcker att prata med henne om att jag söker lägenhet så börjar hon nästan att gråta. Och då är jag åter tillbaka i en ond cirkel där jag hellre skadar mig sjv än att se andra ledsna...

Natten är lång och jag tror inte att jag kommer att kunna somna på ett antal timmar, nån ro att läsa har jag inte heller så det blir det inget med...

Godnatt   

Ovido - Quiz & Flashcards