Alexx

Alla inlägg under september 2008

Av alexxs - 10 september 2008 20:01

SUCK!!

Sitter och pluggar, samtidigt som morsan står och tjatar på en...:( Önskar att jag inte bode hemma, hade varit så gött att bara slippa morsan och farsan iblan och bara få vara ensam och rå om sig själv.Inte behöva tänka på att man måste anpassa sig till de andra. Som på lördag då e e kräftskiva hos Josse och marsan vill att jag ska vara hemma vid halv 10 för att jag behöver hjälpa henne.... Jag bor ju i detta hus så vad kan jag sätta emot henne? nä jag tänker inte komma hem och hjälpa dig, det får du fixa sjv!!eller? knappast iaf kan jag inte göra så. Den enda utvägen e nog att prata med syrran när hon kommer hem idag...

Vi får hoppas att det löser sig vill ju inte behöva åka hem så tidigt när jag e med martin:(

Av alexxs - 10 september 2008 12:11

Tjofjong!!

klockan 4 kom zacke och väckte mig när jag låg så gött och sov. skulle iväg och jobba i några timmar. Eftersom det inte var någon skola för min del idag åkte jag hem efteråt, eller in till stan och fixade lite saker, bland annat banken. jag skulle byta mitt maestro till visa, och då frågade hon mig om jaghade några betlningsanmarkningar...hum vad tror hon? En tjej på 20år har en massa betalningsanmarkningar:s

Ååå martin var här igår!så roligt att han kom så då blev det en myskväll med en film men först försökte jag förklara för honom vad jag gjorde i skolan och han försökte lära mig ellära^^ min kille e fiktigt smart!! han e jädrignt smart!

Men det tråkiga med gårdagen var att morfar åkte i till sjukhuset:( han hade fått en stroke:s Han skall visst va jag ha förståt vrit ganska illa där an, men vi får hoppas på det bästa...

När nu ska jag ta mig n det jävla förbannade talet som jag fick 200000 lösningar på igår,  jag ska klara det!, fattar inte vad jag gör för fel???

nä nu får jag sluta skriva.


Av alexxs - 9 september 2008 16:38

Okej nu sitter jag här igen! var och klättrade igår, vilket var skit längesedan och skit sköj!Det måste jag bara fortsätta med.men det värsta e att jag har så jävla ont efter gårdagen....

Sitter och njuuter till The Red Jumpsuit Apparatus, men snart e det dags att sova en liten stund, e så jävla trött, arg och ledsen. för inget med ändå så mkt. Mitt hjärta gråter för jag en gång följde mitt hjärta men tänkte inte på konsikvensena som var ganska tydliga. Det känns som ingen fattar att jag e ledsen över det,bara tanken å att jag idag inte kan ändra på det gör att jag kan gråta när som, men men sådant e livet. Vissa saker försvinner tidigare än man trott, bara pga en fylla!!!! Men förr eller senare var det ju tvunget att komma fram :S Faan varför gjorde jag det?vad tänkte jag med???! men gjor e gjort och går inte att ändra på.

Vad jag saknar MARTIN! kan du inte vara här?att bara vara i din närhet gör mig lycklig. Var e du?Du får mig att bli glad, du e förstående och förlåter!! Det betyde så jävla mycket att du förlät mig! och litar på mig. de en värd guld och någon bättre än mig, men jag släpper dig inte!Du e min för alltid och det vet du!

nä nu ska jag sova annars kommer jag snart börja gråta:S

puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards