Alexx

Alla inlägg under februari 2010

Av alexxs - 22 februari 2010 22:44

Jaha då var man här igen, det var ju faktiskt ite så längesedan jag skrev sist. Men känner åter igen att ajg behöver skriva av mig...

Nu är det plugga tid inte tentaplugg tid uten bara en veckas ledigt mitt i perioden för att plugga både på ont och gott. Det är ju bra att vi får tid att plugga men personligen tcker jag det är jobbigt att sitta hemma och plugga för jag lägger så mkt energi på att tänka hela tiden. Fråga mig inte vad det är jag tänker på, för det är inget specifikt. Om det inte är det att jag tänker så är det nott annan som drar energin ur mig, något får mig att inte kunna fokusera på att plugga utan måste vara aktiv hela tiden. Ännu värre blir det om någon här hemma är arg och irriterad, då klarar jag inte av att vara vaken utan jag bara blir så trött att jag somnar, helt oförklarligt.

Igår var tankarna på vilka kurser jag ska läsa till hösten, har första delen av andra blocket tomt, hittat INGET som ens går i den perioden. Kan tänka mig läsa nästan vad som men jag hittar inget som går där. Jag vill absolut inte var ledig den perioden, bland annat för att jag tycker jag mår bättre av att plugga än att vara hemma och att om jag inte fyller hela läsåret kommer morsan att tycka att jag kan pendla den terminen också.... vilket jag absolut inte vill!


Fick i går erdjudandet att flytta in till ett hus i stan till hösten och bo där, och det skulle innebära att jag bara skulle ha en säng eller knappt det i gbg, vilket inte alls är det jag vill.


Fasike hur ska ajg klara mig i 6månader eller vad det blir här hemma i fbg. Skolan slutar den 22 mars och börjar igen 1 september. Way Way länge innan jag är i skolan igen, men jag ska försöka hinna med ett antal omtentor under den tiden med.


Längtar önska och vill!!

Av alexxs - 4 februari 2010 21:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards