Alexx

Alla inlägg under september 2009

Av alexxs - 28 september 2009 17:34

hej!

Då sitter man  här och borde göra en säkerhetsdeklareation, fast det gör amen inte... eller borde man börja med att skriva labrapport, vilken skall var ainne på torsdag så det e hög tid att börja på den...:S Men jag känner inte för det...

Känner mig åter igen jätte ledsen och vet inte vasrt jag ska ta vägen, känns som om allting hopar sig och man e så stressad att man inte orkar någon ting inte ens att sova. Sov 4timmar i natt, försökte sedan sov anär jag kom hem men det gick inte så bra för at pappa liggr på taket och lägger om papp, så nu  e han precis ovanför mitt mur:(.

Blev lättad när jag kom till skolan idag och insåg att vi inte hade nån labföreläsning, eftersom jag var 20min försenad om vi hade haft det. Men som tur e så e den på onsdag, och då e det en bra fråga om man e i tid i skolan då?? Skulleinte förvåna mig om jag inte e det...:(


Fick idag reda på att Rosita är sjuk och att jag inte kan åka dit på torsdag som det var planerat. Hade sett fram emot detta sedan sommaren...

Vad fasiken e det som tynger mig??, orkar inte med att ha et så här, speciellt när jag inte vill ta tag i saken och fixa det utan låter bara tiden gå och hoppas på att någon löser det åt mig.

Har nu efter 3 och 1/2 år tröttnat  på att pendla och fattar inte varför ajg inte flyttar upp tillgötet där jag har migg liv och trivs. Vad gör jag när jag e hemma, jo jag sitter hemma och väntar på att dagen/kvällen skall gå så att ajg får möjlighet att åka till skolan igenm det är ju där jag har mina vänne roch dem jag vill umgås med. Den enda anldningen att bo kvar i lalla faklenberg skulle vara att familjen är här, men den finns ju alltid kvar även om man flyttar.

Lägger idag 5timmar på att jobba och resa på en dag, vilket är den tidan jag gentligen har fritid för resten av tiden borde jag plugga, men det gör jag inte eftersom jag inte orkar. och då blir det en stor börda  när man väl skall göra det...

Nä nu får ajg not ta tag i saken och göra rapporten så den blir färdig tills på torsdag...



kramkram

Av alexxs - 15 september 2009 20:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 9 september 2009 17:52

Ovido - Quiz & Flashcards