Alexx

Alla inlägg under november 2009

Av alexxs - 21 november 2009 23:20

Känner att skrivandet här inte blir allt för ofta.

Ligger nu här i min säng och ska sova medan tankarna är på ett helt annat ställe. Hos en person en bit här ifrån som ja gtänker på hela tiden som jag tycker om så mkt!!! Jag vore ingeting om han inte fanns.

Jag saknar honom hela tiden och vill vara med honom altid för då e jag glad och nöjd:D


Just nu e jag hemma, allså hos mamma och pappa mfl. Känns jätte konstigt att vara det, eller snarare att det känns inte som det är hemma lägre för man kan inte göra vad man vill utan måste anpassa sig hela tiden efter de andra. Just nu känns det som om jag bara får ha mina saker på mitt rum, för nånn annanstans finns det inte plats för mig.


Imon  blir det pluggande, så jag antar att jag kommer att sitta på golvet i mitt rum för det är u det enda stället som ja gkan få lämna mina saker utan att nån ska vara på mig att jag måste plocka bort.

Varför ska det var så lång kötid på boplats, hade jag fått en lägenhet imogron skulle jag lätt tackat ja!

Vet inte hur jag ska göra nästa vecka,med reserna till gbg. men det återstår att se...

nä nu ska jag sova!!
god natt!

Ovido - Quiz & Flashcards