Alexx

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

<3 Pappa

Av alexxs - 2 juni 2012 22:14

Sista helgen i göteborg innan sommarlovet, på torsadg är det tenta och den känns hopplös. Biologi är verkligen itne min starka sida. Men dock är det ju ett par dagar kvar.


Pappa ligger på sjukhus då han härom dagen hade feber och åkte in till akuten. Verkat inte som om de hittar något fel på hans blod, men vi väntar fortfarande på provsvaren. Kanske kan det vara samma som för några årsedan du han fick blodförgiftning. Hoppas att de hittat vad problemet är och sätter in rätt medicin till honom.


För mamma känns det som om det går upp och ner. Hon är ju svag nu och jobbigt är det också för att pappa inte är hemma.


Men nu ska jag försöka sova, imon blir det tenta plugg igen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexxs - 9 februari 2013 23:49

Av livet ska vi lära och dess pålga ska vi bära. Ja, jo så är det, just nu känns det som om man inte längre väntar på att dö, utan att bli attakerad av det jävla monstret. Ett monster som förstör mångas liv, ett mostare som inte bara förstör livet...

Av alexxs - 7 november 2012 14:35

Det är en speciell känla som sprider sig i kroppen, tror dock det kallas kemi. Det är den där känslan som gör en så glad och lycklig och man bara sitter och ler och alla tittar lite frågande på en och ler tillbaka. Då känner man att något som har hän...

Av alexxs - 1 oktober 2012 16:05

Tiden går fort i bland.... Jag blir gammal, eller nja bara 25. Men det jobbiga är att jag associerar det till andra när de fyllde 25... Jag inser nu hur olika syn på saker man har beroende på hur gammal man är, speciellt förhållande. Martin skulle de...

Av alexxs - 23 augusti 2012 22:52

Jag kände dig inte, men träffade på dig ett par gånger. Den gången jag pratade med dig verkade du som en go kille. Men aldrig trodde jag att du skulle lämna dena jor såppas snart. Den första person jag täkte på när jag isåg att det var en kemistudent...

Av alexxs - 13 augusti 2012 19:21

Kommer jag någosin finna en person som jag kan berätta allt för, kommer jag någonsin hitta en persom som jan kan älska fullt ut? Kommmer jag ågonsin våga följa min dröm, kommer jag någonsin följa mitt hjärta? Kommer jag nånsin leva det liv jag vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards