Alexx

Alla inlägg under augusti 2010

Av alexxs - 23 augusti 2010 17:24

Sitte här och försöker att plugga men fattar inget ting, kan bero på att j aghar pluggat förlite och nu känner jag panik över att det snart är tenta. Orkar inte plugga, men gör jag inte det kommer jag att få göra det senare....:(


Av alexxs - 21 augusti 2010 16:19

Jaha, då var det lördag och jag sitter i soffan och konstaterarar att de två timmarna som aj glåg och grät igå verkligen var nyttiga, fråga mig inte vad jag grät åt för det vet jag inte. Men idag var ajg så ovanligt glad på torget så jag själv blev förvånad...

Borde gå och plugga nu.

Av alexxs - 21 augusti 2010 00:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 19 augusti 2010 13:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 17 augusti 2010 19:20

Jepp, nedräkningen har bärjat, det är cirka exakt 24h kvar inna jag länmar detta företag kanske för gott eller bra för sommaren, vem vet?


Sitter här på labet och ahr 2h kvar innan jag ska gå hem, Vilket innebär att det är 1h och 50min till det att min ögon helst inte ska vara svullna...tror jag klarar det.

Varför ska jag gråta så mkt, gråter för ingeting, bara tanke på allt som inte har med jobbet att göra gör att jag gråter. Känner mig helt slut i huvudet, men vet att jag borde plugga, men att vara ledsen tar all energi ifrån mig.

Var åp Ikea idag, såg tusen människor som antingen var gravida eller gick och bar på en liten parvel. Tillochmed det fick mig att gråta innombords, för vem kan gråta inför folk? Jag som så gjärna vill ha barn, men känner just nu att det inte går så som saker och ting är nu. Vet fasiken inte vad jag ska göra, eller vad jag vill göra. Vem var det som sa att livet var problimatikfritt?? INTE JAG IAF!

Just nu önska jag mig så mkt, men inget av det får jag. Utan det enda som jag får är ett liv som jag inte vet avd jag ska göra mde det...


Av alexxs - 16 augusti 2010 10:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 15 augusti 2010 19:00

Söndag kväll, jag har precis kommit in från att ha klyvt ved i två timmar och innan det varit på marknad i skönevad.

En trevlig dag har det varit, men ändå är det nått som tynger mitt hjärta.

Jag vet på sätt och vis vad det är men kan inte få bort det. Jag vet inte hur jag ska göra för att inte ha gråten i halsen när jag är ensam. Förstår inte hur jag ska göra för att bli så glad som jag var för 1½ år sedan. Vad är egenterligen felet?? Känns som om alla försöker att göra allt för att göra mig glad, men ändå blir jag inte det. Det måste vara ett stort fel på mig!!


Nu blir det pankakor som mamma har lagat :D

Av alexxs - 10 augusti 2010 05:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards