Alexx

Alla inlägg under december 2009

Av alexxs - 7 december 2009 22:02

Jaha då ligger man i sängen igen och ska sova, inte den ena dagen den andra lik...

Idag har jag sur, arg och irreterad...( jag e nog trots allt lite långsint). Dagen börjad bra, fram tills kl 07,15 då mor väcker mig i bilen och frågar om vi hade kört för bi "nord" och svaret på det var visst ja. Inte bra eftersom vi skulle hämta upp Emma där för hon skulle med upp till gbg... men men deet löste sig, jag tyckte jag var helt oskylldig för jag satt ju och sov..., men det tyckte nog inte min mor. Trött och långsint satt jag i bilen tillsammans med mor och emma på väg till skolan. Väl uppe gick jag och emma och tog en kopp te i iso, oc satt och pratade om det ena och det andra. Det visade sig att hon i onsdags hade fått reda på att hon hade kommit med i festkomiten och att de skulle festa på torsdagen, och visst det va la skoj, men det var den torsdagen hon hade lovat att hjälpa mig att baka, och hon härde inte av sig:@

Dagens föreläsning var lite seg att hänga med på, men men han kör så jädra fort att man inte hänger med oc hsägger amn till att hanb ska ta det lugnt så tar han ett andetag och sedan fortsätter...

Räkneövningen var helt ok tills vi fick räkna själva, för jag var så trött att jag inte orkade tänka.....

Efter skolan åkte jag hem, för att jag mor och lillan skulle till ge-kås men så blev det inte, utan det blir det i mon och jag blev sur för att det inte gick som jag planerade...

Väl hemma har det varit väldigt lugnt, fick ett glädje skutt när jag kollade amilen idag för jag hade fått ett erbjudande från boplats, men jag hade inte varit opservant när jag sökte så detta var en lägenhet som jag kunde få från den förste mars vilket då e en knappt en månad innan min sista kurs för året e slut... lite surt. Satt och övervägde med zacke och mor och de båda tyckte att jag skulle satsa på att få en bättre lägenhet än den till augusti/september... Den jag hade fått ett erbjudande på var en lägenhet där jag delar kök och dusch med 3andra, vilket hade varit helt ok om det var i januari jag kunde flytta in, men som den klant jag e så var det i mars. Så nu gäller det att titta på inflyttnigsdatum lite nogare härdan efteråt. Fram till 1/2 e ok och sedan görs det ett uppe håll fram tills att det e inflyttning i augusti- september.


Godnatt!!

god matt

Av alexxs - 6 december 2009 22:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards