Alexx

Alla inlägg under oktober 2009

Av alexxs - 17 oktober 2009 22:40

Då ska man sova, har i kväll vait och käkat pizza med aida, mkt trevligt satt si så där 2h på pizzerian och pratade skit och sedan gick vi runt i lilla stan några varv...hahah den e ju inte stor:P

I dag hittade jag ortoligt snygga glas i stan, eva trio, istället för att vara skurna rakt i tippen var dessa skurna snett, riktigt häfftigt, och tro det eller ej dom kommer från danmark. Tror jag på torsdag skall så och köpa mig ett glas och se hur dem funkar att dricka ut, eller det skuter jag nästan i för snygga var dem!!!

Imon blir det plugg för hela slanten, dete två dagar kvar till tenta å nu skall man lägga ner det sista krutet....

puss och godnatt

Av alexxs - 17 oktober 2009 22:16

hej hej!

ligger i sängen och skall försöka sova, skulle anta att tårarna smeker mig till söms även denna kväll som många andra kvällar... Känner mig så trött på attl och alla, önskar mig bara lugn och ro där jag kan få ro om mig själv lite, inte ett jävla jobbande hela tiden, snart e det jag somm ligger däg vid trösklen på väg in i väggen... Har nu och har en längre tid haft en väldigt kort stubin, så fort nån säger nått till mig som går emot min vilja ligger jag där och mår piss. Är det någon som har ett dåligt humär eller på nått sätt inte är sig riktigt glad går detta lätt över på mig och jag mår skit, det räcker med så lite. Känns som om jag läser av all negativ stämning och lägger beslag på den.


JAg e så rädd att min sis snart går in i väggen igen, hon var där förra våren och tror att hon är på väg dit igen, hon har aldrig nån lugn och ro så att hon kan vila och bara ta det lugnt och njuta av livet. Alltid skall det finnas saker hon måste göra, jobbade över en hal arbetsdag i skolan i veckan, var i dag i torslanda och visade en runde och imon ska hon baka igen, när faan har hon tid att njuta av livet? e det så "folk" vill att mitt liv sak se ut?? slit slit och slit, visst du tjänat pengar men du kan ju bara stapla dem på hög och inte göra nått med dem.


Känner ett väldigt stort behov av att flytta hemifrån och skapa mig ett eget liv där jag själv betämmer  vad jag skall göra och när. En etta i götet hade varit perfekt eller en tvåa eller trea med marielle också i göttet :P det hade varit perfekt!!!!

god natt!!!

Av alexxs - 15 oktober 2009 17:48

Jaha, då sitter man och pluggar eller i all förtvivlan försöker plugga, inte så lätt som man kan tro...

Åkte hem från skolan vid 12 för att fortsätt plugga, men det har inte gått så bra med det... Har sednjag kommit hem kl 14 skrivit färdigt reaktionsmekanismen till sista labben samt beräknat utbytet. Inte alls så mkt.

Gårdagen var båda bra och dålig, såg fel på spårvagnarna i göttet så jag fick stå och vänts på en buss i cirkus 30min, men som tur hade jag min kära vän i örat och pratade med. Sedan mötte jag upp honom vid ikea:D mkt trevligt!!!

Det som var bra med gårdagen var att jag fick umgås med både emma och A en stund var:D, det gäller att var effektiv.

Kom igår fram till att jag trots mina 22 år är ett barn, det kändes lite jobbigt att sjv inse det. Ett barn frågar om den kan göra nått, medan en vuxen gör det. I mitt fall gör jag precis som morsan vill trors jag egentligen inte vill det. Men gör så bara för att jag tror att hon blir gladast så, och fullt medveten om att jag intr vil det.  Jag säger det nu igen det verkligen på tiden att jag flyttar hemifrån, ju längre jag bor kvar desto sämre kommer jag att må.


Satt idag och plugga med några kursare, väldigt roligt. Det roligaste var martinas komentar när hon fick reda på att jag kommer läsa samma som dem andra hela denna terminen, kändes som hon blev riktigt glad över det och det gjorde mig JÄTTE glad!!


I bilen hem idag sa morsan till mig att jag skulle hjälpa henne med lite saker, för att hon tyckte att jag kunde göra det, eftersom jag igår hade tid att stanna i gbg..., fasiken vad jag blev sur på henne, sa att jag har inte tänkt mig att hjälpa henne för jag har plander på att plugga och då blev hon irriterad. Men det bästa ut av allt e att jag egentligen inte kan hjälpa henne, eftersom jag opererade handen för en vecka sedan...


Ovido - Quiz & Flashcards