Alexx

Alla inlägg under oktober 2010

Av alexxs - 31 oktober 2010 12:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 18 oktober 2010 18:48

Det var ett tag sedan nu!

Sitter i skolan i en gammal labsal och pluggar som en idiot!, har suttit hela helgen och ca 10-12 timmat varje dag. Känner mig så otroligt duktig! Man kan ju undra vilken idiot som sitter i skolan på helgen och pluggar..., jo, det är en hel del! Kan ju trots allt bero på att det är tenta nästa vecka eller rättar sagt på onsdag för mig. Funderar snart på att sluta, känner mig så otroligt trött!!


Tenta pluggs perioder är helt och hållet det värsta som finns!!

Jag beter mig som ett barn och kan inte hålla känslorna i styr, eller vad jag nu ska kalla det...

Tror jag ser saker som jag inte ens är säker på är rätt. Är det inbildning eller är det rätt det är en bra fråga!?


Har åter igen kommit på att jag inte kan prata kännslor, det känns så jobbigt och svårt. Att prata över huvudtaget är ju också svårt. Varför komm jag inte på i tidiga år att jag är bättre på att skriva än att prata, iaf när det gäller kännslor... Kanske hade jag idag isf varit duktig på att skriva? vem vet?

Lägenhets letandet går sakta men säkert framåt, önskar att jag imorgon skulle kunna få en lägenhet, men hur stor är chansen för det? 1 på 300 kanske, altså inte alls så stor...


Önskar att jag eller någon annan skulle kunna förstå sig på vad det är som rör sig i huvudet på mig!? Eller är det bara stress, press och trötthet som spökar?


Nu är det dags att gå och plugga lite till, har haft en stund paus nu, så får se om huvudet är med på noterna igen...

kramar


Ovido - Quiz & Flashcards