Alexx

Alla inlägg under november 2007

Av alexxs - 9 november 2007 22:43

 

Sitter nu bara och njuter av livet med en mp3 i öronen, tänker på att jag inte får glömma raggsockorna nästa gång det är dans.

Aldrig glömma att mitt örhänge (ligger på stranden i Kärra)försvann under vår ”första” kväll.

Samt aldrig glömma den första midsommar aftonen jag inte var hemma, tillbringade jag i kärra med dig, och att på dagen stod regnet som spö i backen.

Något som jag aldrig kommer att glömma är dem lördagarna du gick upp i ottan och kom till mig på torget, Långås loge, Lygnevi, en stor vattenpöl på Lisebergs dansbana, promenaderna vid Chalmers och samt den första gången jag träffade dig på dansgolvet på påskdagen på Björkgården. Du fick mig att tänka på vad jag skulle äta för att må bättre, du fick mig att våga…

Det jag vill är att vi alltid ska vara vänner och dela både glädje och sorg(delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är delad sorg…)

Vill även säga att du är en jätte fin person!!!

Av alexxs - 9 november 2007 22:42

Jag tar på mig en tröja för att jag fryser.

Jag tar på mig raggsockor föra fötterna är kalla(för att slippa känna gruset som ligger i skorna)

Jag tar på mig den varmaste mössan jag hitta för det viner i öronen.

Jag tar min vantar för att varma mina händer.

Jag tar på mig regnjackan för att skudda mig mot regnet.

Men inget av dessa saker värmer lika mycket som en kram från en riktig vän!!

Av alexxs - 3 november 2007 23:52

Har varit och jobbat ikväll…:) Det var väldigt lugnt, knappast något att göra. Det var faktiskt riktigt skönt! var nog till och med första gången som jag fick sluta tidig…:p

Annars har jag till bringat dagen i horisontellt läge… Fast jag har faktiskt pluggat en del med, sov ganska länge så dagen har bara runnit iväg…

Sedan har vi fått en liten Lurvas som jag satt och gosade med också, Skiter i att jag inte tål honom, han är ju så gó! Han ska bli en terrasskatt men nu är han i köket och leker. En liten spillevink.

Vet inte om jag ska tillbringa natten uppe eller om jag ska satsa på att komma upp i tid imorgon i stället och plugga då i stället. Fördelen med att plugga i natt är att det är mörkt ute och man kan inte göra så mycket annat än att plugga, det är tyst och ingen kommer och stör en för de ligger och sover. Nackdelen är att man är lite trött och orkar inte koncentrera sig riktigt på att läsa. Fördelen med att plugga imorgon bitti är att man förhoppnings vis är mycket piggare och kan plugga hela dagen utan att måste sova. Nackdelen är att det finns 1000 andra saker man kan göra när det är ljust och det är inte tyst i huset utan alla är vakna och aktiva… hum hur ska jag göra?? Var så skönt när man var ensam hemma och kunde plugga ostört.

 

Varför tycker jag om min kille?

Det är en bra fråga. Jag bara gör det. Tvivlar ibland :s vilket jag inte vill! Det är ju så långt mellan gångerna vi träffas. Vilket jag tycker är lite tråkigt!!

Hörde från Oscar att jag inte var som alla andra tjejer vilket gjorde mig glad eller :s var det positivt eller negativt? Från honom fick jag i alla fall höra att han ville att jag skulle komma och hälsa på, vilket jag gjorde för jag ville ju träffa honom också. Vilket kanske var fel? Fick ju sedan höra att jag var för snäll, många skulle säkert bli jätte glada för att en kille tyckte att de var jätte snälla, men det blev inte riktigt jag. Jag är sådan som jag vill att andra ska vara åt mig. Jag hör av mig när jag vill att någon ska höra av sig till mig, jag bryr mig i hopp om att någon ska bry sig om mig. Nu känns det inte som om det hjälper att jag hör av mig eller bryr mig får ju inte det jag vill tillbaks…:(

Förstår inte varför du inte kan/vill komma när jag frågor om du inte kan komma och hälsa på? Eller du vill att jag ska komma och hälsa på hemma i veddige innan du kommer hit i så fall får du väldigt gjärna säg det om det är så?! Jag är inte den som är den... Känns nästan att jag skulle kunna göra vad som för att träffa dig! förståss inte att såra någon! Att såra någon vill jag aldrig göra!!

Saknaden är så stor!!! :'(

För män är samtal detsamma

som att framlägga fakta.

Män låtas aldrig att de få

utlösning- ingen vettig

människa skulle vilja göra

sådana grimaser medvetet.

How did you make a boy vain?

Av alexxs - 3 november 2007 01:31

Nä nu börjar jag att blir lite trött så deet är bäst att jag går och lägger mig, Det är ju en dag imorgon också…så jag kan ju plugga då med…:p inte kan utan SKA. Eftersom det är tenta på måndag gäller det att plugga! För denna förbannade tentan ska jag få ett riktigt bar resultat på det har jag bestämt!!! Börjar nu bli lite trött på alla bakterier med sina olika respirationer mf. Längtar lite smått till morgon dagen för då kommer kanske Björn och hälsar på men bara kanske. det återstår att se!

Vill ju träffa honom! sist var ju innan jag åkte till A-k då jag gick ner till Chalmers för att jag ville träffa honom…:s har inte sett honom sedan des…vilket förhopningsvis har med att vi båda har tentor… jag har pluggat hela veckan och han förra…:(

Min saknad är bamse stor!!!

Hoppas även att han inte ska göra något den 17...och att vi skukke kunna hitta på något då. Sist jag frågade hade han inget inplanerat, så jag undrade om inte vi kunde hitta på något den helgen, vilket åter står att se,eftersom jag inte har fått något svar... men jag vet att jag inte ska jobba på hela den helgen!!!

Hade varit så roligt om vi kunde umgås hela helgen för det var ett bra tagsen vi träffades...

   
Ovido - Quiz & Flashcards