Alexx

Alla inlägg under mars 2009

Av alexxs - 27 mars 2009 18:00

då var det fradag kväll igen och snart vår!! vilket många tycker e underbart, men jag e nog banne mad ett stort undantag! längtat allaredan tills det e vintet! Att folk inte fattar att vintern e en så mycket underbarare period än sommaren. Skulle kunna gå och lägga mig precis just un och somna lika fort och sova ända tills morgonen,asså så ska det inte vara! Men faan jag orkar ju inte göra något! Hade så gärna velat ta en titt på mina fina diagram som ligger här bredvid mig men jag orkar förfaan inte det.  Och toppen e inte nådd än! om bara någon vecka så e d värre. Kommer hamna på samma sitts som förra året, horisontellt läge i mer än en vecka:( vill inte.

Kanske e jag lite nervös inför imon med:S släktskalas med martin. Hur kommer dette gå??? Skitt!


Slutade skolan kl.10,00 men ändå har jag ninte fått gjorn nått idag, eller jo, jag fick gjort lite sockerbullar, men de blev inte så goda som jag hade hoppats npå :(

Så nu e d då fredagskväll och var ska man ta och hitta på? e nog den tråkigaste människa på denna jord! Finns la knappast nnått bra på tv:n så det e la ingen ide att sätta på den. Roligaste som jag kan komma på e nog att gå och borsta tänderna lägga mig i soffan på mitt rum den en filt och somna till Zumdal... låter nästan som en drömm :) så tror det blir det:D

Inte nog med att jag e den tråkigaste människa på denna jord utan också den människan som har minst liv!!

Hur faan orkar jag med mig själv, och hur faan orkar jag bo kvar i lilla falkenberg?, känner ju inte en enda människa här längre, allt folk som man kan tänka sig att umgås med e ju i gbg:/


Nä, nu ska jag ta mig i kragenoch gå och borsta tänderna och sova som en stock tills imorgan!

kram gumman

Av alexxs - 20 mars 2009 07:53

Oj, då var man här igen,täta basök kanske kan det bero på tenta plugg... Ska ta mig an everts sista del idag hoppas jag, om ingen kommer och stör mig i pluggandet. Så idag börjar vi med ädelsasers trender och trendbrott.


Löste lokaltidningen vid frukosten idag och läste en artikel om parkeringsvakter, undra om hon överhuvudtaget har sett ett annat job. 30år på samma ställe?? och dessutom som parkeringsvakt, hum... borde funnas något som är bättre och med mer utmaing. Skulle nog aldrig palla det. Mitt jobb ska vara fulllt med utmaningar och ny kunskap annars kan det kvitta. Vem skulle att det ska gå flera dagar och man inte lär sig något, det borde vara enformigt och tråkigt...

Får se vad det blir en vacker dag, först får man fixa skolan innan man börjar jobba på alvar :p.


Nä nu ska det pluggas för fulla muggar!!!

Av alexxs - 19 mars 2009 16:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

hum

Av alexxs - 11 mars 2009 16:31

oj, nu e jag här igen, känner mig helt borta, känns som om jag skulle vilja supa ner mig och spy, men tror inte det käns rätt det heller. Men lite sprit har la aldrig suttit fel??

Jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vil inte, jag bör nog sov på saken.

Nä, nu ska jag ta mig i kragen och gå och lägga mig med atkins och läsa(sova)

I am confused!

Av alexxs - 11 mars 2009 14:26

Oj, fy faan vad lngesedn det var jag bloggade... Oj, mkt har hänt, vet bara inte var jag ska skriva.:S

Just nu känner jag mig lite.. hum vet inte. Känner mig så komplecerad och rädd för att göra fel. Har träffat en jädrigt go vän ganska nydligen men e rädd att jag sa något fel, men det hoppas jag inte. För visst kan jag va svår tolkad, men faan det e du med!

just nu borde jag sitta och pluggar oorganisk kemi, det e det roligaste som finns! men känne rmig tyvärr lite trött så så blir det kanske ändån, varför åkte ja ginte till skolan? hade fått gjort så mkt mer där.

Känner mig just nu väldigt klyven och ve inte vad jag vill,känner mig så jävla komplicerad.

Och vet vad! Min bror ska gifta sig i september!!!!:D


Ovido - Quiz & Flashcards