Alexx

Alla inlägg under juni 2011

Av alexxs - 12 juni 2011 23:33

Just det!

Jag längtar tills jag får komma upp till göteborg igen. så hoppas det går fort fram till onsdag. Då blir det lunch med sara och sedan eller före träffa anna hoppas jag på. Kommer vara sååå skönt att träffa dem igen! Det gör mig så glad att tä nka på det. För annars känns de titne som om det är så mycket som gör mig så glad längre... då jag åter igen inser att killar ÄR idioter! Hade hoppats på att jag hade hittat en som inte var det, men nu börjar jag tvivla.... Varför kan ha inte höra av sig? Varför svarar han undvikande eller itne på frågor? Jo, för han inte är intresserad, men vill barar vara snäll mot mig. Faan dessa idioter till killar. Inte gör det de bättre att ajg sitter här hemma hos mor och far och tänker, funderar och blir bitter över saker och ting.

Va fasiken ska jag ta mig till, kommer bli en hemsk sommar i min ensamhet, bara gå här hemma och inget göra. eller jo, jag har ju min dator så jag kan ju skriva in sång texterna så att vår sångbok blir färdig. Altså sommaren kommer innehålla  skrivande och upplägg av sångboken, carlsberg, baka och ensamhet... Tja det är la inte så illa det...

Ne nu ska jag nog försöka gå och lägga mig...

nattinatti 

Ovido - Quiz & Flashcards