Alexx

Alla inlägg under februari 2011

Av alexxs - 14 februari 2011 01:04

När jag just skrev rubriken kom jag och tänka på färra alla hjärtans dag, då jag tog tåget upp till gbg...

Men jaja..

Har i eftermiddag/kväll pluggat en del och tittat på film:) hela två filmer med ett halvt öga, kanske lite inefektivt, men det tyckte jag att jag kunde unna mig. Så imon skickar ajg tillbaka filmerna och så på onsdag ligger det nya i brevlådan...:P Är lite smått nyfiken på vilka det blir...

Idag tror jag att jag har förstått lite mer om hur juden är uppbygd samt hur man blir sensibiliserad för ett hapten, men det sista behöver lite mer traggling... men de vanligasre allergenen har jag torligen bra koll på :D

Så vad händer mer än att plugga imon? Bjev erbjuden en dejt innan som jag tackade nej till för att jag behövde plugga. Men kanske ska man bjuda över linda,långben, jalgot och kalle på lite bullar eller baka nått annat gott...?

För att sitte ensam hela alla hjärtans dag är ju int evad man ska göra.. för en liten stund kan man ju offra från pluggandet :)

Nä nu ska ajg nog lägga mig och sova ihopp om att jag kommer upp till skolan imorgon.

pusss


Av alexxs - 13 februari 2011 21:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 13 februari 2011 21:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 13 februari 2011 16:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 10 februari 2011 00:50

Klockan är nu mer än kvart över läggdags och jag borde sova, min sitter i stället vid datorn med katten och glädjer mig åt mitt bästa facerape som jag genomförde idag mpå min kusin :P

Var på Olsegården för att skriva ut ett papper idag och passade då på att gå i på facebook och såg att min bror var inloggad, mon som snäll lillasyster loggade jag ut honom itan att facerapa honom, men ångrade det lite senare. Men sen när jag kom hem till falkenberg och loggade in på fb på den stationära datorn hemma hos mor och far, inser ajg att någon redan var innloggad, och detta var min kusin...:P Så du tänkte jag FACERAPE!!! Undra hur lång tid han kommer att komma på att det är jag om var inne på han konto. Mohahahah


Annars känns saker och ting helt ok, satt oc hlyssnade på musikal hits i iso idag när ajg pluggade, det var helt fantastiskt!!:)

Funderar på att efter min tenta och innan alla mässor ta och fråga min bror om han vill följa med och köpa några par jeans till mig, och kanske andra kläder med. Han har ju både smak och stil. :D


Nä nu ska det sovas!!

puss puss



Av alexxs - 7 februari 2011 23:45

Sitter här hemma i min aldeles egna och underbara nystädade lägenhet:). Känns helt fantastiskt, detta är hemma, detta är JAG! Här hemma mår jag fin fint!! Fick en matta av mamma i lördags, en sådan där mjuk och gó matta :D.

Den närmsta tiden känns det som om jag kommer att göra en förändring av mig själv, visst trivs ja gmed så mitt liv ser ut nu, men något stämmer inte. Jag vet inte vad det är, kan inte peka på det helt och hållet. Något det inte är är iaf vännerna! Så många och underbara vänner jag har nu har jag aldrig haft i mitt liv. Ni är guld värda!


Idag steg stressen igen när jag tittade  min kalender, inte bra, ingen tid till ex-jobb;känns det som. Men det ska vi la lösa. Allt går om man bara vill! Som sagt jag kommer att ändra på mig, mitt synfällt kommer att bli smalare, endast examen, efterfester kommer att få plats i det. Får se hur länge det håller, kanske tills det att jag har kommit underfund med mina känslor och inte känner mig så himmla förvirrad...


Imon blir det skolan tidigt, ska nog ställa klockan på 7och gå upp då, och försöka vara i skolan vid 8, och då göra färdgit min presentation. Hoppas att jag hittar nån artikel som är bra, som det står allt jag vill ha. Åhh, ska bli så roligt att höra vad Amir har att säga om dagens möte, med studentambasadörer...;)

Nä nu ska det sovas!!
PUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards