Alexx

Alla inlägg under juni 2010

Av alexxs - 19 juni 2010 22:13

Ja ha då sitter man här ensam en lördagkväll och tittar på det kungliga bröllopet. Ett otroligt vackert bröllop!

Hade hoppats på att mitt hjärta hade kommit ner idag, men så blev inte fallet då jag ska rensa lök i morgon. Hade varit så otroligt roligt att få träffa min underbara kille men men. Nu verkar det som om det dröjer 3 veckor innan jag får träffa honom, hur kommer jag klara av detta? Saknar honom så otroligt mkt. Nästa helg e det midsommar och kanske åker vi till Alingsås då. Men jag vet inte om jag kommer att orka det efter att ha varit på torget. Och jag kommer då att komma dit sent... men vi får se hur det blir. Blir så ledsen så fort jag funderar över det. Vill ju träffa min älskling men samtidigt vill jag inte vara den som inte gör det jag ska här hemma... Samtidigt som jag vet att ja ginte kommet att göra nått spec på lördagen men på söndag kommer jag att behöva sova på dagen eftersom jag börjar jobba 21,30 på söndagen.

Får se hur det blir.

Puss och godnatt!




Ovido - Quiz & Flashcards