Alexx

Alla inlägg under oktober 2012

Av alexxs - 1 oktober 2012 16:05

Tiden går fort i bland.... Jag blir gammal, eller nja bara 25. Men det jobbiga är att jag associerar det till andra när de fyllde 25... Jag inser nu hur olika syn på saker man har beroende på hur gammal man är, speciellt förhållande. Martin skulle den våren vi gjorde slut fylla 25, hade jag varit lika gammal som honom då hade vi/ja kämpat mer för att det skulle fungera... Jag har ju nu under de åren som gått sen dess lärt mig en hel del om livet och det jävligheter. Jag har knutit band som jag inte hade gjort då och som jag kanske inte skulle ha gjort om vi var jämn gammal då.
Under åren som gått har myckt hänt, människor har lämnat olika former av spår, alla spår tillsammans har format mig till den jag är idag.
Människor som jag trodde skulle finnas för alltid, finns inte längre, situationer som jag inte trodde skulle ändra på sig, ha ändrat på sig, personer jag inte kände, känner jag idag. Vänner med hjärtan av guld som jag aldrig trode jag skulle träffa förgyller mig dag varje dag!
Under flertal år undrade jag länge, när ska jag träffa de/den vän som tycker om mig för den jag är, tröstar mig när det behövs och glädjs med mig när jag är glad.... Idag kan jag verkligen säga att jag har hittat dem!! och det glädjer mig varje dag jag tänker på det! :D

Ovido - Quiz & Flashcards