Alexx

Alla inlägg under mars 2012

Av alexxs - 19 mars 2012 22:51

Sitter hemma och smuttar på mitt vin och har läst lite till min hemtenta, men nu är det snart dags att sova men kände att det var dags att skriva av sig lite först...

Helgen var lite speciell, fler tal bita föll ju på plats när P berättade att han hade blivit kär i någon annan. Så nu är det väll bara att agera som en bra kompis och en bra ex-kk.  Hade tidigare  börjat övarväga om jag verkligen inte ska sluta träffa honom för att ha sex med honom.  Känns nu som ett bra idé men samtidigt känns det svårt och hopplöst.. , han har ju fått höra både det ena och det andra från mig, men det har jag ju kunnat ändra på tidigere så varför inte nu igen? Då är det dags att för mig att börja ragga på heltid igen, får se hur det går denna gången...:P 

Det känns bra men samtidigt konstigt....:S

kram 

Ovido - Quiz & Flashcards