Alexx

Alla inlägg under mars 2010

Av alexxs - 24 mars 2010 15:03

Oh!! nu är de över för tillfället, dagen tenta gick som förväntat skulle jag nog kunna säga... varken riktigt bra eller hult ur kasst...:D men godkänd blir det inte det är jag väldigt säker på:D

Att tentorna är över betyder också att jag är på mkt mkt bättre humör, levet känns mkt bättre just nu efteråt.. Konstigt men så är det, och det ska man la bara tacka för.

Igår blev det inte så mkt plugg efter jag hade kommit hem från biblioteket, för då kom syster mig och drog väg mig på spinning. Var äldigt trött men jag var iaf där :P

Nu ska det bli ge-kås och martinshopp, för jag ska ha kläder till porrpuben på fredag, ska bli så så skoj!!!

Av alexxs - 23 mars 2010 16:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 22 mars 2010 19:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 21 mars 2010 16:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alexxs - 6 mars 2010 23:35

Nu är våren på väg och många är jätte glada för det,men inte jag.... Har tyvärr inte lärt mig vad som är så underbart med den?? kan nån berätta??

Borde gentligen inte sitta här och skriva utan borde antingen sova eller plugga men men... jag bangade iaf att gå ut:D


Känner mig nu både ledsen, arg och glad. Ledsen och arg över att saker och ting känns jobbigt så som det alltid gör när våren kommer, och glad över att det varkligen finns folk som verkar bry sig om en. Jag vill inte nämna några specifika men jag är glad att ni har dykt upp, och jag koppas att ni kommer at finnas kvar.


Något som verkligen gör ont i hjärtat är att när min bror fylde år fick han en hel del grattishälsningar på FB men när jag fyllde år får si så där 4månader sedan fick jag ine en enda hälsning. Visst det kan kännas löjligt att hänga upp sig på en sådan sak men det känns när det är så...och det är inte heller första gången det är så:(


Den 22 är det tenta i analytisk kemi och den 24 eller den 25 är det tenta i cellbiologi, och fredagen den 26 ska det firas med way way mkt OH-grupper!!!:D Har idag lovet emelie att hon ska få supa ner mig den dagen om hon följer med till isobaren på porrpub:D:P



Nä nu ska jag överväga, antingen sova eller plugga... iväntan på att leka taxi åt broder min:D

kramar

Ovido - Quiz & Flashcards