Alexx

Alla inlägg under maj 2011

Av alexxs - 22 maj 2011 22:17

Vag är det som händer med mig?? Hela min värld rasar känns det som, vet inte vad jag vill och ska göra med mig. Åt vilket håll ska jag gå? Är sjukt stressad över att jag inte har lämmnat in mitt kandidatarbere än och har tenta på fredag. Känns som om jag inte vet var jag ska ta nästa fot,var ska jag sätta den? Vad händer var händer itne? Åt vilket håll slå mitt hjärta? Åter igen längter jag tillkaka till en tid för att par årsedan, fast jag idag vet att jag gjorde rätt ska för annars had jag inte varit här idag, men jag vill inte vera här själv, jag hade velat vara här med en viss person, men icke sa nicke! Så blev det inte. 

Jag vet att mina fötter är extremt kalla just nu, oh hur ska de värmas??


kram kram!! 

Av alexxs - 9 maj 2011 22:07

Suck!! Känner mig åter igen så otroligt bitter, sur och less på allt som livet innebär. Detta trots att jag hade en trevilg eftermiddag på stan med P. Först äta lunch sen hjälpa P att inhandla bröllopspresent och sen inta en gräsplätt och sola/prata skit. Lagom tills klockan var 17 så tag jag mig tillbaka till iso och umgicks med folket som var där och sen ner till studs för repe-möte. På förmiddagen så fixade jag lite med mitt kandidatarbete och skickade det till Lenart och hoppas på respons snart. Är inte nöjd med det men hoppas ändå på att det ska vara okej. Är så jävla trött på den skiten och önskar mig just nu att få åka hem till falkenberg och bara sova och andas ut. Sen funderar jag nog en hel del på vad P vill, och vad jag vill. Kanske ska ta och skiti i honom och se om han drar mig tillbaka... men hur ska jag klara det?

Kanske ska ta och sova över det...

Natti Natti 

Ovido - Quiz & Flashcards