Alexx

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av alexxs - 12 mars 2008 23:45

Okej! Jag ska snart gå och lägga mig!

Satt och läste lite som jag skrev i bolggen förra året, även om andra inte känner vad jag kände när jag skrev det så gjorde jag det nu. Käner hur tårarna bara vill komma fram och lugna ner mig! Vet att jag då grät mig till söms flera nätter irad, vilket jag inte gör nu!, så det e ju bra! Men ändå så e det så konstigt att jag fortfarande tycker om honom så mkt!! ingen i hela värden kan ta ifrån mig det jag känner för honnom, men det e nog ändå bäst att vara vänner! saknar faktiskt dina starka armar,du som bar mig över stenarna i kärra:'( saknar fakriskt hela dig du e en så lugn och gó människa!!! Känns som vi e lite långt ifrån vara varandra, känner dig knappast:S trokågt nog!!!!

men kom ihåg att jag tycker om dig som du är!!! en jätte fin person!

Av alexxs - 12 mars 2008 23:06

Nu sitter jag här igen, men det var ett tag sedan. Önskar att jag skulle ha mer tid över för att blogga än vad jag har, jag skulle vilja ha dubbelt så många timmar på dygnet för då skulle man kanske hinna med hälften av allt man vill göra.

Idag när jag komm hem var det bakdags igen, mkt härligt när man nte e trött, men nu e jag bara irriterad över att det tog hela kvällen!!

jenny kom hem idag från sjukhuset, hon åkte in i härom dagen rör att hon var yr mm.Men nu e hon hemma och e sjukskriven hela veckan ut.

Det var viss något på spindelhinnan, lillahjärnan fungerade inte heller som den skulle men vi hoppas på att det skart ska bli bra!!

Tycker om dig Jenny!


Borde kanske ta och lägga mig snart, e ganska trött men har ingen ro i kroppen för att sova, la mig faktiskt ovanligt tiagt igår redan halv tio, vanligt fall e det ett under om jag går och lägger mig före tolv.


 Att stå i köket tar varkligrn kål på en!sovnar nästan här vid datorn, eller snarare drömmer mig bort när jag hör helen sjöholms "Du är min man" Den är såååå underbrat fin!


pöss och god natt!!

Ovido - Quiz & Flashcards