Alexx

Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Rubrik saknas

Av alexxs - 27 mars 2009 18:00

då var det fradag kväll igen och snart vår!! vilket många tycker e underbart, men jag e nog banne mad ett stort undantag! längtat allaredan tills det e vintet! Att folk inte fattar att vintern e en så mycket underbarare period än sommaren. Skulle kunna gå och lägga mig precis just un och somna lika fort och sova ända tills morgonen,asså så ska det inte vara! Men faan jag orkar ju inte göra något! Hade så gärna velat ta en titt på mina fina diagram som ligger här bredvid mig men jag orkar förfaan inte det.  Och toppen e inte nådd än! om bara någon vecka så e d värre. Kommer hamna på samma sitts som förra året, horisontellt läge i mer än en vecka:( vill inte.

Kanske e jag lite nervös inför imon med:S släktskalas med martin. Hur kommer dette gå??? Skitt!


Slutade skolan kl.10,00 men ändå har jag ninte fått gjorn nått idag, eller jo, jag fick gjort lite sockerbullar, men de blev inte så goda som jag hade hoppats npå :(

Så nu e d då fredagskväll och var ska man ta och hitta på? e nog den tråkigaste människa på denna jord! Finns la knappast nnått bra på tv:n så det e la ingen ide att sätta på den. Roligaste som jag kan komma på e nog att gå och borsta tänderna lägga mig i soffan på mitt rum den en filt och somna till Zumdal... låter nästan som en drömm :) så tror det blir det:D

Inte nog med att jag e den tråkigaste människa på denna jord utan också den människan som har minst liv!!

Hur faan orkar jag med mig själv, och hur faan orkar jag bo kvar i lilla falkenberg?, känner ju inte en enda människa här längre, allt folk som man kan tänka sig att umgås med e ju i gbg:/


Nä, nu ska jag ta mig i kragenoch gå och borsta tänderna och sova som en stock tills imorgan!

kram gumman

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexxs - 9 februari 2013 23:49

Av livet ska vi lära och dess pålga ska vi bära. Ja, jo så är det, just nu känns det som om man inte längre väntar på att dö, utan att bli attakerad av det jävla monstret. Ett monster som förstör mångas liv, ett mostare som inte bara förstör livet...

Av alexxs - 7 november 2012 14:35

Det är en speciell känla som sprider sig i kroppen, tror dock det kallas kemi. Det är den där känslan som gör en så glad och lycklig och man bara sitter och ler och alla tittar lite frågande på en och ler tillbaka. Då känner man att något som har hän...

Av alexxs - 1 oktober 2012 16:05

Tiden går fort i bland.... Jag blir gammal, eller nja bara 25. Men det jobbiga är att jag associerar det till andra när de fyllde 25... Jag inser nu hur olika syn på saker man har beroende på hur gammal man är, speciellt förhållande. Martin skulle de...

Av alexxs - 23 augusti 2012 22:52

Jag kände dig inte, men träffade på dig ett par gånger. Den gången jag pratade med dig verkade du som en go kille. Men aldrig trodde jag att du skulle lämna dena jor såppas snart. Den första person jag täkte på när jag isåg att det var en kemistudent...

Av alexxs - 13 augusti 2012 19:21

Kommer jag någosin finna en person som jag kan berätta allt för, kommer jag någonsin hitta en persom som jan kan älska fullt ut? Kommmer jag ågonsin våga följa min dröm, kommer jag någonsin följa mitt hjärta? Kommer jag nånsin leva det liv jag vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards