Alexx

Alla inlägg den 15 november 2010

Av alexxs - 15 november 2010 16:22

Ja, då var första dagen på veckan strax avklarad. Ska strax dra mig hemåt. Ska läsa lite till innan jag beger mig ner till stationen.

Idag har jag letat lite artiklar, ska skriva ett arbete om "Biogenic Volatile Organic emission, how much, which, where and when". Känns som om det faktiskt kan bli roligt att skriva om det.

Känner mig också mycket bättre idag, livet ser ljusare ut, det finns ett hopp trots allt, lönar sig inte att vara bitter längre... Känner verkligen att det är dags att ta nya tag och fokusera på skolan :D Känns som om jag har två ganska roliga arbeten framför mig så det ska nog gå bra.

Föter na värket fortfarande, funderar på att beföka Björn imon så kan han få massera dem:p, jag tar mig ju faktiskt an hans händer efter vasa loppet, så då kan han la ta mina fötter efter herrmidagen....:D

Ovido - Quiz & Flashcards