Alexx

Alla inlägg den 28 december 2011

Av alexxs - 28 december 2011 01:18

Jag har den senaste tiden tillbringat timmar och åter timmar att tänka på saker som jag känner har gått fel. Varför tog jag och blev bitter av mig? Må hända att jag tänkte mycket innan men då var jag ite bitter iaf. Vart tog den glada och spralliga "jag" vägen? Varför känner ja mig konstant besvikn på mig själv, varför kan jag alldrig vara nöjd med det jag gör? Man säger att man ska lyssna på sitt hjärta, men hur fasiken ska man veta att det är rätt? Vem sitter på svaret om allt? Jag hade Sååå gärna velat ha det. Någon som har ett faci på hur jag ska leva mitt liv? Ge det till mig!Jag kan inte riktigt berätta vad det är jag vill, för jag vet knappt vad jag vill. Det enda jag just nu känner är en sorg i mitt bröst över en tid som försvann som jag inte han att sörja, den kom tillbaka men jag fatade inte då att jag skulle ta chansen. Vem vet? jag kanske hade vatt glad ochkunde se liver med ljusa ögon. Men nu tog jag den inte, såå nu är jag här och deppar över det...:(:(nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards