Alexx

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av alexxs - 4 januari 2012 17:44

Ska egenterligen plugga men det går inte så bra...:S Tänker på allt annat om jag borde glömma. Tänker på det liv jag en gång hade, ett liv med glädje och skratt. Ett liv som jag saknar en tid jag vill ha tillbaka. 

Jag krossade hans hjärta, troligen två gånger, men trodde inte det. Nu inser jag att det är mitt egna hjärta jag krossade. Jag ville då leva i nuet och var ung och dum, nu är jag äldre och bitter istället. 

Först när jag insåg att jag inte kunde få tillbaka dig insåg jag att jag hade fått ett problem och att jag var tvungen att  ta tillvara på det jag har. Men vad är det jag har nu? Inte dig iaf... Tar jag mig genom mitt rum finns det något som påminner om dig på varje kvadrat meter, och vart jag än annan stans jag tar mig finns minnena också. Det spelat ingen roll, vart jag vänder mig eller gör i denna lilla stad blir jag påmind av dig. Jag känner att jag snart måste fly, och jag någonsin ska kunna glömma dig... Fly till storstaden, till mina 18kvadrat, till studierna och den obefintliga fritiden, där jag är sysellsatt hela dagarna och inte hinner tänka på dig och allt jag saknar.. 

Ovido - Quiz & Flashcards