Alexx

Direktlänk till inlägg 3 november 2007

How did you make a boy vain?

Av alexxs - 3 november 2007 23:52

Har varit och jobbat ikväll…:) Det var väldigt lugnt, knappast något att göra. Det var faktiskt riktigt skönt! var nog till och med första gången som jag fick sluta tidig…:p

Annars har jag till bringat dagen i horisontellt läge… Fast jag har faktiskt pluggat en del med, sov ganska länge så dagen har bara runnit iväg…

Sedan har vi fått en liten Lurvas som jag satt och gosade med också, Skiter i att jag inte tål honom, han är ju så gó! Han ska bli en terrasskatt men nu är han i köket och leker. En liten spillevink.

Vet inte om jag ska tillbringa natten uppe eller om jag ska satsa på att komma upp i tid imorgon i stället och plugga då i stället. Fördelen med att plugga i natt är att det är mörkt ute och man kan inte göra så mycket annat än att plugga, det är tyst och ingen kommer och stör en för de ligger och sover. Nackdelen är att man är lite trött och orkar inte koncentrera sig riktigt på att läsa. Fördelen med att plugga imorgon bitti är att man förhoppnings vis är mycket piggare och kan plugga hela dagen utan att måste sova. Nackdelen är att det finns 1000 andra saker man kan göra när det är ljust och det är inte tyst i huset utan alla är vakna och aktiva… hum hur ska jag göra?? Var så skönt när man var ensam hemma och kunde plugga ostört.

 

Varför tycker jag om min kille?

Det är en bra fråga. Jag bara gör det. Tvivlar ibland :s vilket jag inte vill! Det är ju så långt mellan gångerna vi träffas. Vilket jag tycker är lite tråkigt!!

Hörde från Oscar att jag inte var som alla andra tjejer vilket gjorde mig glad eller :s var det positivt eller negativt? Från honom fick jag i alla fall höra att han ville att jag skulle komma och hälsa på, vilket jag gjorde för jag ville ju träffa honom också. Vilket kanske var fel? Fick ju sedan höra att jag var för snäll, många skulle säkert bli jätte glada för att en kille tyckte att de var jätte snälla, men det blev inte riktigt jag. Jag är sådan som jag vill att andra ska vara åt mig. Jag hör av mig när jag vill att någon ska höra av sig till mig, jag bryr mig i hopp om att någon ska bry sig om mig. Nu känns det inte som om det hjälper att jag hör av mig eller bryr mig får ju inte det jag vill tillbaks…:(

Förstår inte varför du inte kan/vill komma när jag frågor om du inte kan komma och hälsa på? Eller du vill att jag ska komma och hälsa på hemma i veddige innan du kommer hit i så fall får du väldigt gjärna säg det om det är så?! Jag är inte den som är den... Känns nästan att jag skulle kunna göra vad som för att träffa dig! förståss inte att såra någon! Att såra någon vill jag aldrig göra!!

Saknaden är så stor!!! :'(

För män är samtal detsamma

som att framlägga fakta.

Män låtas aldrig att de få

utlösning- ingen vettig

människa skulle vilja göra

sådana grimaser medvetet.

How did you make a boy vain?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexxs - 9 februari 2013 23:49

Av livet ska vi lära och dess pålga ska vi bära. Ja, jo så är det, just nu känns det som om man inte längre väntar på att dö, utan att bli attakerad av det jävla monstret. Ett monster som förstör mångas liv, ett mostare som inte bara förstör livet...

Av alexxs - 7 november 2012 14:35

Det är en speciell känla som sprider sig i kroppen, tror dock det kallas kemi. Det är den där känslan som gör en så glad och lycklig och man bara sitter och ler och alla tittar lite frågande på en och ler tillbaka. Då känner man att något som har hän...

Av alexxs - 1 oktober 2012 16:05

Tiden går fort i bland.... Jag blir gammal, eller nja bara 25. Men det jobbiga är att jag associerar det till andra när de fyllde 25... Jag inser nu hur olika syn på saker man har beroende på hur gammal man är, speciellt förhållande. Martin skulle de...

Av alexxs - 23 augusti 2012 22:52

Jag kände dig inte, men träffade på dig ett par gånger. Den gången jag pratade med dig verkade du som en go kille. Men aldrig trodde jag att du skulle lämna dena jor såppas snart. Den första person jag täkte på när jag isåg att det var en kemistudent...

Av alexxs - 13 augusti 2012 19:21

Kommer jag någosin finna en person som jag kan berätta allt för, kommer jag någonsin hitta en persom som jan kan älska fullt ut? Kommmer jag ågonsin våga följa min dröm, kommer jag någonsin följa mitt hjärta? Kommer jag nånsin leva det liv jag vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards