Alexx

Alla inlägg under december 2007

Av alexxs - 4 december 2007 23:50

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här. Det har faktiskt inte funnits så mycket tid, men mycket har hunnit hända!!!

En resa till Marocko är beställd och snart bär det av, faktiskt lite konstigt att hela familjen ska åka på ”solsemester”… men roligt ska det bli! Skönt ska det också bli. så skönt att komma från allt här hemma, allt från skola till killar som tar upp flera timmars tänkande…:s

Vet inte om jag har skrivit sedan det tog slut med Björn. Saknar honom jätte mycket faktiskt… men men. Kan ju inte förneka att jag inte har känslor för honom fortfarande. Hur ska man få honom att förstå att jag fortfarande tycket om honom SSSÅÅÅ mycket! Egentligen är det ju honom som jag tänker mest på, och lille Brax förstås…:p Men Björn är speciell för mig, det bara är så!!! Tyckte det var så roligt att träffa honom och Magnus i helgen som gick. Det var underbart!!! Kände då att Björn var en kille som jag bara ville krama, ville bara att tiden skulle gå tillbaka till i somras då allt var underbart och vi var tillsammans… saknar det så!!! Känner att jag verkligen saknar någon att krama. Kanske är det därför jag tillåter mig själv att hela tiden jäklas med Björn2. Han tror säkert att jag har ”känslor” för honom men det har jag inte, det är bara det att han är så kramgo…:P Längtar efter att få träffa Brax! Jag hoppas på att allt kommer och att han blir den nya killen…:p

 

Igår(den 3dec) var världens goaste och sötaste tjej i HN!!! Visst jag känner inte henne så väl men det jag har sett av henne är att hon är en toppen tjej som alla killar borde falla för! Hade så gärna velat lära känna henne mer än var jag gjorde på de 5månaderna som gick. Hon om någon är värd all världens lycka som går att få! Är så glad över att det går så bra för henne med ridningen. Hon är lika underbar som sin bror! Han ska vara tacksam över att han har en så fin lillasyster som han har och hon att hon har en så fin storebror som hon har. (är faktiskt lite smått avundsjuk på dem, men jag ska absolut inte klaga på mina syskon för dem är toppen dem med!!!

Älskar er så extremt mycket!!!

Sommaren 2007 kommer alltid vara den bästa någon sin!!

Puss på er!(bäst jag slutar för annars kommer snart tårarna)
Ovido - Quiz & Flashcards