Alexx

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

En lyckad kväll!

Av alexxs - 14 november 2010 11:37

Känner mig otroligt seg idag, huvudvärken jag hade igår morse när jag kom hem har försvunnit, nu är det bara fötterna som är otroligt ömma, förstår inte riktigt vad jag gjorde med dem igår, inget högklackat på ett bra tag iaf.

Trots allt så kommer jag ihåg en hel del från igår, eller rättere sagt allt (tror jag).

Igår var det Herrmiddag :D, tjejerna djöd killarna på mat, vin och underhållning.

Så igår startade dagen vid 12-tiden i iso, mat skulle lagas, dans skulle övas in och lokalen skulle pyntas. Förrätten var chilimarinerade räkor med bröd, varmrätten var hackelbakspotstis med bacon inlindad kyckling och till efterrät cholkadmosse spätsade med mintu...

Efter förrätten skulle jag hålla tal riktat till våra herrar, hade suttit en hel del med det, med tanke på att det skulle vara en hyllning och det var ju inte det lättaste. Men efter intag av en del OH-haltiga drycker klarade jag av att framföra talet, en hel del skratt blev det och jag kände mig nöjd med det hela:D.

Vin vin och vin, glasen fick inte stå tomma! det var tvunget att vara dricka i glaset hela tiden så att inte strupen trorkade...:P

När efterrätten var serverad var det dags för dansen, där blev det underhållning på hög nivå! mycket skoj, en förening besående till stor del av tjejer är konstigt nog den som är minst prydd och mest sexsistisk...:p

3 kondoner i bhn, det är inte dåligt :P

Kvällen fortsatte att vara lyckad, med dans och mer dans och mer vin vin och vin:P

Sen var det det tråkiga och städa, men det gick ok, tycker jag, med tanke på hur berusade nästan alla var. Tog en liten runda på chalmers inna det skulle gås vidare, jag gnällde en hel del över att jag hade ont i fötterna (vilket jag även har nu) vilket slutad med att jag blv buren ner från hilbert till iso ;).

Vad är en fylla utan tårar? Inte så många kvar så satt jag där i soffan med tårarna rinnande ner för kinden, men som tur var anna, malin och ett par personer till där och torkade dem, känns så underbart att folk bryr sig.

När tårarna var torkade övertalades jag att följa med delar av klanen till plupp på efterfest, och det ångrar jag inte :p. Hem gång vid fem halv sex, hade följe med stero en bit på vägen sen ringde jag och väckte emma eftersom någon annan sov väldigt hårt...., och det kanske var lika bra det

Nä nu ska det upp och kläs på, sen är det nog dags att åka hem til falkenberg igen.


Kram och tack för en undebar kväll!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexxs - 9 februari 2013 23:49

Av livet ska vi lära och dess pålga ska vi bära. Ja, jo så är det, just nu känns det som om man inte längre väntar på att dö, utan att bli attakerad av det jävla monstret. Ett monster som förstör mångas liv, ett mostare som inte bara förstör livet...

Av alexxs - 7 november 2012 14:35

Det är en speciell känla som sprider sig i kroppen, tror dock det kallas kemi. Det är den där känslan som gör en så glad och lycklig och man bara sitter och ler och alla tittar lite frågande på en och ler tillbaka. Då känner man att något som har hän...

Av alexxs - 1 oktober 2012 16:05

Tiden går fort i bland.... Jag blir gammal, eller nja bara 25. Men det jobbiga är att jag associerar det till andra när de fyllde 25... Jag inser nu hur olika syn på saker man har beroende på hur gammal man är, speciellt förhållande. Martin skulle de...

Av alexxs - 23 augusti 2012 22:52

Jag kände dig inte, men träffade på dig ett par gånger. Den gången jag pratade med dig verkade du som en go kille. Men aldrig trodde jag att du skulle lämna dena jor såppas snart. Den första person jag täkte på när jag isåg att det var en kemistudent...

Av alexxs - 13 augusti 2012 19:21

Kommer jag någosin finna en person som jag kan berätta allt för, kommer jag någonsin hitta en persom som jan kan älska fullt ut? Kommmer jag ågonsin våga följa min dröm, kommer jag någonsin följa mitt hjärta? Kommer jag nånsin leva det liv jag vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards