Alexx

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av alexxs - 30 mars 2011 15:06

Tjoho!

Sitter i iso oc hska egenterligen skriva på mitt kandidatarbete, men när jag satt och läste flög mina tankar iväg på annan håll...  Man kan lätt undra var...  Så roligt är det ju inte riktigt...  Mina tankar är ju på det där stället som de var i vintras...fast jag vet att jag måste glömma honom. Jag vet ju att jag itne kan få honom fast ändå verkar det ju inte som om jag vill ge upp . Hur fasiken ska jag göra? Han verkat ju inte vara ett dugg intresserad. Men jag vill ha honom... 

Men jag må säga att det ahr iaf gått lite framåt, jag är ju inte nere över honom varje sekund, utan bara nån gång då och då  hihi

 Nä nu ska det fortsättas med arbetet, sen blir det en blixtvissit till falkenberg för att göra ett besök hos tandläkaren imon.

puss puss     

Ovido - Quiz & Flashcards