Alexx

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av alexxs - 13 augusti 2012 19:21

Kommer jag någosin finna en person som jag kan berätta allt för, kommer jag någonsin hitta en persom som jan kan älska fullt ut? Kommmer jag ågonsin våga följa min dröm, kommer jag någonsin följa mitt hjärta? Kommer jag nånsin leva det liv jag vill. Frågorna är många, och de blir fler.
Tydligen tyckte sköterskan som ringde mig tidigare idag att jag skulle komma in till läkare på akuttid, men tyvärr kunde jag varken idag eller imorgon, imorgon pga tenta. Sen kommer jag troligen stanna "hemma" tills på torsdag, men då är frågan om jag ska sätta mig på tåget och åka ner och ta ett läkar besök, men dock blir antal timmar att plugga färre, men vad ska man göra? Annars kommer lkarbesöket dröja till efter ak's besök här. Svårt val...

Ovido - Quiz & Flashcards