Alexx

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av alexxs - 4 augusti 2010 00:14

Sitter på jobbet och känner hur hällvetes orättvist livet är. Vet inte vad jag ska göra av det. Vad vill jag med livet egenterligen? vad är meningen med det? Varför är jag på just denna plats på jorden? VARFÖR??!!

När denna vecka är slut återstår det 2 veckor, och dessa utan Anna:(. Sen är det en vecka ledigt och därefter börjar skolan, vbisst det kommer att bli skoj men jag har inte nån aning om hur eller var jag ska hålla hus under veckorna. Jag vill komma ett steg längre i livet vill inte stå still på samma ställe som jag har jgort sedan jag slutade gymnasiet, vilket var för 4år sedan.

Allting känns så orättvist och pest och pina, skulle bara vilja lägga mig och sova och sedan vakna när det finns lite flyt igen...

:'(

Ovido - Quiz & Flashcards