Alexx

Alla inlägg den 18 april 2012

Av alexxs - 18 april 2012 21:47

vad är det som händer?, Jag vill inte veta, jag sitter bara här och vill vra ensam men samtidigt inte. Jag vill så mycket, samtidigt jag inte vill något. Vill bara att tiden ska gå, vill bara att tiden ska så still. Jag vill bara gåta, men jag vill vara glad, fast jag kan inte. Det är som knivar i hjärtat, som inte vill  luta göra ont. Ja brukar kunna skriva av mig det, fast nej, det verkar inte gå. Jag kan inte göra det jag vill. Jag vet ju inte ens vad jag vill. Jag vill bara lägga mig i ett hörn och krypa upp i forterställning och att någon kommer och kramar om mig.


Har spenderat kvällen med att titta på gamla kort. Vilket aldrig brukar sluta bra. Det slutar alltid med att jag saknar den tid som en gång var. En tid som alldrig kommer tillbaka. En tid som jag bara nu kan få ha i minnet och njuta av det som var.


Gårdagen var helt fantastisk, så underbar som det nu kan vara. Mamma blev aldeles förvånad och glad av lycka. Maten var helt fantastiskt, 7rätter men delt fantastiska smaker.

1. Krabbröra inlindan i gurka toppad medkrästa och en kräftsås red på kasava.

2.Sparris med Holandansås och pocherat ägg.

3. RÅBIFF!!! (mums!)

4. Rödbetor lillagade på två olika sätt med dubbelpanerad torsk.

5. Kalvbräss och grilad purjolök.

6. Blomkål och spetskål tillsammans med vaccad vildand.

7.Kokt rabarb och fattig riddare :)


En helt fantastisk kväll med andra ord! :) 

       

Av alexxs - 18 april 2012 14:13

Hatar känslan av att inte kunna fokusera på det jag borde... Sitter just nu i väntan på hallonpaj i ugnen och lyssnar på musik, men borde egenterlign läsa på om RecA. Men tankaran har hittat en ytterligare en väg att flyga i väg på, jag hatar det! Varför?Men men antar att det är så det kommer att vara ett tag nu.

Ovido - Quiz & Flashcards