Alexx

Alla inlägg den 18 december 2010

Av alexxs - 18 december 2010 19:19

Den senaste tiden har det hänt otroligt mycket! Föreläsningarna är slut, så nu ska det bara pluggas på 200%...:p. Jag har flyttat till GÖTEBORG! och det känns helt underbart, känns som ett nytt liv:D Är så skönt och jag är nu mig själv till 110%, ingen eller inget att anpassa sig åt. Hade så höga förväntningar när jag flyttade upp och det blev bättre äv vad jag hade tänkt mig :D Så nu sprudlar glädjen i högsta hugg!!

Igår var det julpub på stutts, vilken inte var den extremt bästa puben, men vi vann iaf julsquiset. :D. Kvällern började med att det var förfest här hos mig, där kalle-micke fick sin nya nappflaska, där nappen var formad som en kuk, och i flaskan fanns det pinacolada. Snscka om att han blev paff när han öppnade paketet :P .

Jag fick också en present, av mammma Malin :D. Ett par varma julsockar och en nappflaska i ton av lila och grön (haddock färger). På flaska satt en lapp med ett väldigt passande namn på :P . Det bästa var att hon själv inte g´hade sett vad det stog på den, men "namnet" var SSÅÅ otroligt passande :P

Efter puben var det efterfest hos kalle-micke så trots att puben stängde 01,00 så var jag inte hemma fören 03 något.


Idag har det varit städning i iso, eller svarare tömning av alla skåp för där ska det renoveras under jullovet. Hoppas det blir bra när vi kommer tillbaka i januari.


Nä nu ska jag nog gå se om det finns nån affär som har öppet och köpa grädde, för lite senare kommer Linda kanske över och äter fruktsallad:D


puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards