Alexx

Alla inlägg den 27 december 2010

Av alexxs - 27 december 2010 13:50

Har nu avslutat årets kräksjuka/magsjuka. Den var hemsk! Tänk att man kan pissa ur alla tre hålen...   Men nu är det stort sett över bara ett tungt huvud kvar som inte orkar tänka...:( Så pluggandet får vänta några timmar till.

I stället blir det film med syster min när hon kommer hem. Det blir "Den röda Nejlika" som ramlade ner i bervlådan innan.


Kan inte förstå hur mycket jag hela tiden tänker på E. Går inte en dag eller ens timma utan jag tänker på honnom, inte heller på natten släpper jag honnom från hjärnar. Han är i mina tankar hela hela tiden :S. Känns både bra och dåligt. Han kommer till gbg den 29e trodde han så får försöka få träffa honom då. VIll ju verkligen ha den där lille pojken!!

Nu blir det snart film!

puss

Ovido - Quiz & Flashcards