Alexx

Alla inlägg den 4 december 2010

Av alexxs - 4 december 2010 18:36

Sitter hemma hos mina kära föreldrar och gör ingenting... Funderar att snart åka hem till mig och sova för att imorgon skriva en presentation. Känner att jag nu borde kunna klara av att köra. Vaknade idag på morgonen och mådde så förbannat illa, nästan som om jag bara ville spy, men det gjorde jag inte, utan konstaterade att jag fortfarande var full och vände mig om och somnade. Sedan när jag några timmar senare vaknade och fortfarande mådde skit konstaterade jag att mensvärk och bakfylla inte alls var den bästa kombinationen...

Vid 12-tiden bestämde jag mig för att ta tåget hem men hoppade av i varberg för att kolla om jag kunde hitta en fåtölj eller nått liknande, men det gjorde jag inte. Sen åkte ja gmed mamma och victoria till pappas faster och fikade och inte fören klockan var 16.00 var jag hemma.


Hatar verkligen att veta om jag är för på eller inte? Känner mig ganska efterhängsen, men faan jag vet itne. Vet knappast vad jag egentligen vill, kanske är det så att jag vill ha det som jag inte får... Så då kanske det är ömsesidigt... I går påväg till linda på efterfest gick jag och prata med Jämo lite om att jag kanske bara skulle skita i det hela, men han sa ju att ja inte skulle det, utan bara det att "någon" vill vara svår åtkommen... Eller det var så jag uppfattade det som...

Men men nästa helg :P, då får vi se, ska försöka hålla fingrarna i styr och berga mig tills dess....:P

Kommer att bli en så underbar vecka denna som kommer :D


puss!

Ovido - Quiz & Flashcards