Alexx

Alla inlägg den 20 december 2010

Av alexxs - 20 december 2010 08:41

God morgon!

Ligger i min lilla säng och har mensverk, naproxen är tagen så nu vantar ajg bara på att den ska verka för idag är ingen vanlig dag för idag ska jag ut på stan och hjälpa E att köpa julklappar :D. Blev riktigt glad när han frågade om jag ville följa med. 

Igår blev det julgodis och kladdkaka tillverkning här och sen kom Björn förbi med pizza, så du blev det lite tjej snack innan han stack hem för att träna och jag ner till Hilbert men kladdkakan i utbyte mot lite kaffe. Sen var jag fast där med alla trevliga människor. Satt och spelade Talismania tills klockan var kvart över tolv. Å då var jag verkligen trött och det var dags att gå hem. Välhemma hade jag jätte svårt att somna för ja ginsåg att min sinnesrubbning/sjukdom bara blev värre och värre. Känder aldrig som om ja gsomnade på hela natten utan låg och tänkte ch drömde hela natten. När klockn var 05,00 kom första maskinen till bygget hit, klock n 06,00 började dyggarn droppa in och kl 07,00 sattes det igång på allvar, huser fylldes med arbetare och det var svårt att fortsätta att sova...men ä ndå lyckades jag ligga kvar i sängen och halv sova.

Nu får man nog ända dra sig upp ur sängen och käka och sen försöka väcka E, vilket jag inte fick göra före 09,00 :P. Behöver diska med, gjorde inte det igår så det är ett måste idag. Ska även försöka få pluggat lite innna det blir stan för oss. Har si så där 2-3h på mig innan vi ska träffas någonstans. :D

Åhh hoppas verkligen det blir en bra dag på stan:)

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards