Alexx

Alla inlägg den 22 december 2010

Av alexxs - 22 december 2010 20:11

Har idag varit hos Aida och pratat skit. Underbart att få träffa henne igen.

Är bitter och sur på mig själv, klarade mig med att inte höra av mig innan kvällen och nu ska jag banne med se till att jag inte hör av mig innan i morgon kväll eller på julaftons morgon och då skicka ett fint sms till honnom. Faan att jag har fallit för honom! Det är ju jobbigt, men kul. Längtar tills januari då båda tentorna är över, och att jag då har fått reda på vad han känner, eller det kanske jag inte vill...:S

Äch får hoppas på det bästa :D

Pusss

Av alexxs - 22 december 2010 10:27

Vaknade för ca en timma sen men låg kvar i sängen och njöt av att inga bygggubbar kunde väcka mig. När jag vaknade insåg jag också att den värsta stormen faktiskt hade lagt sig (stormen i mitt huvud). Jag kunde NÄSTAN tänka rationellt kändes det som. Saknar lita att "stormen" är borta, men nu ska jag nog klara av att plugga under julen, vilket jag igår nästan hade gett upp hoppet om. Vem vet kanske drar det igång i eftermiddag eller ikväll. Ska nu försöka att inte höra av mig till honnom på hela dagen. Fär se hur det går.


Jag kollar varje gång jag skriver statestiken och ser att det är tre personer som kollar min blogg varje dag (nästa). Vet med säkerhet vem en av er är (M), sen tror jag att det finns en som inte borde läsa bloggen som läser (A) men den tredje vem kan det vara?


kramar!

Av alexxs - 22 december 2010 00:05

Då var man hemma i falkenberg för att om nån dag börja fira jul :D. det ska bli sååå underbart. Det var en sån underbar kännsla att komma hem till mor och far idag. Se hur snön ligger orörd på åkrarna och varkligen njuta av att det är lungt och tyst.    

Men visst saknar jag vissa delar med att bo i göteborg. Friheten, närheten och ja allt annat underbart som då finns innom räckhåll

Men tror att jag ska klara av att överleva cirkus en vecka i Falkenberg :) Skulle tro att den värsta dagen har varit idag. Känner nu ikväll att tankarna börja lägga sig, men visst jag är sinnesförvirrad fortfarande det kan jag inte förneka. Asså tänk er mig fast i en atraktiv manskropp, skulle inte det var perfekt ?  

Snart är det dags att sova, för imon/idag ska det pluggas oorgan och kl 15 kaffe hos Aida, på tal om kaffe! så var det en liten go figur som lurade i mig ett jätte gott kaffe härom dagen..  

Nä nu bör jag nog sova

Natti!!

Ovido - Quiz & Flashcards