Alexx

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av alexxs - 5 oktober 2007 19:59

Allting är som en cirkel.Vi är alla ansvariga för våra handlingar.De kommer tillbaks.Dagen började hyfsat bra med att jag fick sovmorgon, men vid halv 10 ringde broder och sa att han inte hade beställt varor åt mig till torget imorgon så då var det bara att ta telefonen och ringa. Tänkte då att jag skulle vara lite effektiv så jag tog den sladdlösa telefonen för att jag samtidigt skulle fixa fram frukost. Men när jag kom ner vaknade jag av ett tjut gick då in i larmet... NEJ! det var ett riktigt högt tjut men fick stängt av det som tur var...:)Åkte i till stan med mina skor jag köpte förra veckan, de hade ju gått sönder...:( men fick nu ett par nya med de var lite dyrare men det fick sve över för jag ville ha ett par som är bra och håller ett tag... Det är som en dröm ett ha dem p sig! det känns som om man går på moln...:)Satt och pluggat lite med somnade nästan på min post så tog en lite tupplur på soffan. Det r riktigt skönt... skulle vila i 20min men det blev 30min för jag torkade inte gå upp det var så skönt att ligga där och sova. Sedan blev det plugg igen (cellkommunikationer), förstår faktiskt vad det är vi har gått igenom :) känns riktigt gött. Mamma och Victoria bakade ringar men de var tvungna att åka och plocka hallon så jag fick passa dem i ugnen...Zacke får äntligen göra sin debut i hallon landet idag, nu får han se hur lång tid det tar att plocka dem...:P (rätt åt honom)När kakorna var färdiga var det bara att plugga igen... denna dång blev det om Extracellulärtmatrix mm.Visst är godis och kakor och vatten gött när man pluggar men kanske inte det som man ska leva på en heldag :SHade jag fått välja vad jag skulle göra denna helgen skulle jag inte sitta hemma och plugga då skulle jag inte ens vara hemma på hela helgen, skulle då hålla hus uppe i skogen hos min älskade kompis som ingen kan ersätta!! Du är den som vet mest om mig och stöttar mig i alla mina svackor... EMMA om du inte hade varit där när jag behövt dig så vet jag inte vad jag skulle ha gjort!!!! Kanske skulle jag inte ha något självförtroende alls, eller det skulle jag inte våga tänka på. Än vad som kommer att hända SKA vi alltid komma överens, det är bara så!! Har våran vänskap hållit i 18 år ska den hålla hela livet ut.Våren/sommaren har aldrig varit så härlig som den har varit i år... säger bara organtenta, biokemitenta och sista ekologitentan... tredje gången gillt...:P Tenta plugg är inte roligt L men efter tenta;) det är livet!Jag ångrar inget det har bara gjort mig starkare...Nu när hösten kommer är det la bara att tänka tillbaka på hur sommaren var och hur bra man hade det då, hade hoppats på att det var likadant nu, men det ska man nog inte kräva... men mina känslor är i alla fall starkare nu efter 4 månader nä vad de var efter 4 veckor, nu vet jag vad jag vill, men du?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards