Alexx

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av alexxs - 17 oktober 2007 23:47

Då var det åter kväll och snart dags för att gå til lsängs...:( Men det är ju i alla fall ganska skönt att få sova...

Tog mig en regäl sovmorgon imorse...:) Ringde till skateverket för det hade blivit något fel med deklariationen,och däefter revison som var på kurs...:s me hon ska fixa det när kon kommer tillbaks på måndag...:P och hörde sedan av mig till aida för att höra om vi skulle äta lunch, det blev royal thi, smakade toppen!!!

där efter blev det höstmarknad...var väldigt nära att köpa en tröja med elvis till killen med det blev det inte...vkommer ju mer chanser...

kom hen och städade rumet lite och sedan följde med mor för att handla...var inne på bikupan på vägen in till stan...det var livsfarligt kunde nog ha hittat minst 10 till pocketböcker jag skulle vilja ha, det blev 5 pocket och en till bok för 15kr... ett riktigt kap...:P

Nu 'är det bara att man ska läsa dem också...:S

När jag blir stor ska jag ha ett stort bibliotek som bara ska vara fyllt med bra böcker...:p

har redan påbörjat min samling...

åker jag dit ofra kan jag nog snart fylla min hylla och lite till :D sedan blkev det lite plugg och sedan jobbet...

Och nu datorn...;)



Kvinnor vill ha mycket sex

med den man hon älskar.

Män vill ha mycket sex.



När en man ser en anken kvinna

blir han stimulerad och upphetsad.

När en kvinna ser en naken man

brister hon vanligen ut i gapskratt



Me än 90% av alla

kärleksaffärer inleds av män,

men mer än 80%

avslutas av kvinnor.




Av alexxs - 17 oktober 2007 00:17

En droppe kan symbolisera mycket,

en tår  för glädje så som sorg.

 

En droppe är lätt att teckna

även för en liten flicka på denna jord.

 

Den lilla flickan har allt hon kan tänka sig

en familj som bryr sig och mycket mer.

 

Den lilla flickan vet inte vad hon vill med livet,

men en sak vet hon

det är att hon vill känna sig älskad av den hon älskar

 

Små droppar har hjälpt den lilla flickan att utrycka känslor

och även lärt henne att teckna,

hjärtan är nu hennes symbol för glädje och kärlek

och droppen för tårar och besvikelse.

 

det är inte många som märker när den lilla flickan är ledsen,

för flickan är alltid glad och vill aldrig känna någon smärta.

 

Den lilla flickan tycker världen behöver mer kärlek

hon försöker sprida kärlek genom att alltid vara glad.

 

Den lilla flickan vill vara stor men är liten.

 

Den lilla flickan vill vara glad och aldrig ledsen.

 

Den lilla flickan vill bil älskad för den hon är.

 

Den lilla flickan vill hjälpa alla och lite till.

 

Den lilla flickan vill teckna hjärtan.

 

Den lilla flicka vill älska dig!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards