Alexx

Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av alexxs - 28 oktober 2007 21:35

Inte så mycket att skriva idag…:( Förmiddagen tillbringade jag i sängen och framför tv:n till stor del, förutom när jag städade rummet…:) blev ganska nöjd, tog bort lite saker och flyttade på min vinflaskor…:) så nu kan jag fortsätta att samla, det fick inte plats med några mer flaskor i fönstret. Resten av dagen fram till 14 låg jag och sov framför tv:n. För att kl. 15 började jag jobba skulle ha jobbat till 19, men jobbade över tills 20 för det kom en buss 19,10 så det var ju lite synd om den bästa skulle sticka och inte vara med och ta bussen….;p Allt på jobbet flöt på riktigt bra…:s Började dagen i beställningen(har aldrig ståt där tidigare)det gick la hyfsat, som sagt jag är ju grym på det mesta!! :p Sedan blev det dt1:an och samtidigt matsalen, blev sedan löst så då tog jag och Jossan och fixade matsalen så den var fin när våra kära bussar skulle anlända.

Backade Eric under bussarna, vilket ledde till att vi fick en mycket nöjd David. Fick riktigt bra resultat…’

Varför skämmer man inte bort sig mer med ansiktsmasker än vad man gör. Det som är så skönt. Tänk dig att smeta ut en rosa värmande mask som luktar gott och tar bort dödda celler i ansiktet…:)

Ska snart gå och lägga mig, måste nog vara i skolan länge imon så borde kanske inte vara så trött då…:s

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards