Alexx

Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av alexxs - 26 oktober 2007 23:29

Vad tiden går fort!!! För en vecka sedan var jag i Belgien och det känns som det var igår vi kom hem. Denna vecka har varit väldigt packad… det kändes verkligen att man inte var hemma Fredag till Måndag, inte för att jag hade missat så jätte mycket i skolan utan allt annat!! Första lediga helgen från torget:( :). Där är det blandade känslor. Visst var det roligt att inte stå och frysa en tidig lördagsmorgon i oktober utan kunde med gott samvete sov ut till de Emma och Elisabeth vaknade. men sedan var det tråkigt att missa en bra dag på torget, det är faktiskt lite så att jag längtar dit imorgon, men kanske kommer jag var lite trött för denna veckan har ju inte varit speciellt slapp…:S

 

Tisdag, onsdag och torsdag har varit lite sega eftersom jag har varit lite trött, tillät ju min själv inte att sova riktigt när vi var där nere. Inte heller att äta som jag gör här hemma heller…:s Var och tränade igår, ruskigt segt aldrig varit så dålig tror jag.:(  Idag var det föreläsning men höll nästan på att somna, var ju så trött…efter det var det olsegården, men bara 1 timma för det var inte så mycket att plocka till kommunen… När jag kom hen var det storbak, vilket det är varje fredag till torget…

  

Kom på igår något riktigt bra!!!

Män är som virus!!!

- De består va genetiskt material.

- De vill kopiera sina gener till ”dotterviruset” under egen kontroll(ej värdcellens/kvinnans)

- Saknar flöde av energi.

- Tillväxten beror på värdcellens/kvinnans produktion

- Skulle aldrig överleva om värdcellen/kvinnan inte fanns.

- Kommer och är till besvär när man minst vill.

 
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards