Alexx

Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av alexxs - 11 oktober 2007 12:19

Snacka om att jag var trött iadg på morgonen...eller det är jag ju alltid.Sov som en stock i bilen till skolan hade ju både filt och kudde idag...(det var underbart)Hade bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt igår,men så blev det inte, hjälpte till med baket hemma(skrattade så mycket att jag nästnan fick träningsverk i magen:D) och sedan stack vi till ge-kås. Var tvungen att skffa lite sker som jag ska ha med mig till min flicka när jag åker ner...Längtar så det är inte sant!det bästa är att hon inte vet något...:P(hoppas jag) Hittade också två par byxor igår, det var riktigt behövande, snygga var dem faktiskt...:D


Kom faktist hem i fyfsad tid från skolan igår...åkte från skolan vid 15,30 så det blev inte så sent som i tisdags. Orkade inte att sitta vid datorn hela dagen igår, så jag tog och gick en runda i gbg, en riktigt fin stad! trode inte att det fanns så mycket grönt som här finns...;)


Dagens föreläsning var nog den bästa föreläsningen på länge...den var fylld av mycket skratt.mm...:P allså toppen!

Sitter nu och väntar på att broder ska bli färdig för idag, har sagt att vi måst åka här ifrån vid 16, eftersom jag börjar att jobba på donkan 17,00 och vill inte komma sent... Har nästan gjort det några gånger när jag åker direkt till jobbet från skolan....

imorgon ska jag til olsegården och hjälpa till ,det ska faktiskt bli lite roligt...:P Livet är till för att man ska fylla dagarna med skratt, glädje, plugg och jobb...men ibland byter man glädje och skratt mot tårar och sorg, vilket man gör allt för ofta..varför?

Att någon kan göra en på gott humör genom att bara höra av sig...det är egentligen konstigt men sant! Den som gör mig glad och förgyller min dag om han hör av sig är Björn. En kille som kanske inte är den bästa på att höra av sig, men när han väl gör det mår jag toppen. En kille som är jätte snäll och underbar som jag inte ångrar att jag har träffat.


Har gått en hel vecka sedan jag fylde år:D vilket var den 2/10. Har bestämt att minst var 5 år ska jag ta ett dopp i havet på min födelsedag, många tyckte jag var galen som skulle i vattnet... men det var faktiskt skönt i vattnet hela 13,1 grader:P

Funderar allvarligt på att ta ett till dopp snart, det var ju riktigt uppfriskande!


Hoppas verkligen inte att ni behöver sitta med laben på måndag! Hade varit så underbart om vi kunde tillbringa eftermiddagen tillsammans...:P Har längtat efter det så länge, Har knappast träffat dig sedan dig födelsedag...


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards