Alexx

Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av alexxs - 6 oktober 2007 21:51

Lördagen börjad som vanligt med att jag hade svårt att komma upp ur sängen... men turen till torgen blev lite utöver det vanliga, skulle svänga n vid Håkansgård och fick där möte av en häst som var på rymmen i full galopp som tog in mot Långås...:S fick springa runt och väcka lite folk för att få reda på vems hästen var...det verkade som om den brukade vara på rymmen titt som tatt. Detta ledde till att vi kom lite sent till torget så vi fick inte den plats som jag velat haft, men det gick okej ändån...Victoria var med på torget för att jag skulle kunna försöka plugga under dagen att men det gick inte så bra, först var det kallt så att det var ännu kallare att sitta still, sedan kom fåglarna och satte sig i trädet ovanför mig oh kastade frön på mig :p. Och mitt upp i allt har dom ju sina behov också... så det hela slutade med att jag fick flytta på mig. Fick i alla fall pluggat lite, men mer blev det när jag kom hem. Satt mig och plugga lite till när jag har tittade på dans tävling det gick faktiskt hyfsat :s... inte för att tv och plugg passar så bra ihop men det gick sådär...:pDu vet hur du gör mig besviken! att du lyckas två veckor i sträck är ett under, det är inte många som klarar...:( Först att du inte kom när vi hade bestämt att du skulle komma ner och vi skulle käka... och på min födelsedag(då var min enda önska att du skulle komma, brydde mig nästan inte om något annat...:'( ), och idag vet jag att du är hemma(men mer vill jag inte skriva det gör mig bar mer sårbar)inte för att jag skulle kunna komma om jag prioriterar som du gör, med det hade i alla fall betytt något om du hade frågat...:'(Kan ju inte påstå att jag styr mina känslor med huvudet, för då skulle jag nog inte sitta här nu. Känslorna är något som kommer och såg så som dem vill. Kan inte hjälpa att jag tycker om deg så mycket! Allt känns så bra när vi träffas men vi träffas för sällan...Tror att vi i knappt en månad har sagt att vi ska prata men så blir det aldrig när vi träffas, något kommer i vägen och det blir inte så, eller är det så att ingen av oss vågar...:s Tror egentligen att vi båda vill att det ska vara som det var i somras...då man kunde leva på kärlek och fågelsång...:)(det hoppas jag i alla fall)Älska mig mest när jag förtjänar det minst,för då behöver jag det mest!!!Ska nu tillbaka till pluggandet...:( tenta på tisdag...:'(    Eller kanske ska man ta och gå och gråta sig till söms...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards