Alexx

Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av alexxs - 27 oktober 2007 20:05

Ännu en lördag gången…och jag kom hem för en timma sedan. Var först på torget och åkte sedan till Willys för att fylla upp godis, de har ju extra pris nu så det går en hel del…:s Vad folk äter godis! Lika fort som jag fyllde upp gick det nästan åt. var där i 4 timmar och var sedan att åka för att de stängde, men var inte färdig skulle nog kunnat hålla på i 1-2 timmar till…  Är nu ganska trött så jag kommer att somna i soffan framför en prinsessas dagbok 2 som börjar kl. 21,00acke och pappa lagar mat, det luktar som om det ska bli makaroner och köttbullar…:s

Orkar inte att äta så hur ska jag få i mig detta :s, vill inte äta!!! Men jag vet att jag måste för annars kommer jag inte lyckas med allt annat som jag vill…

Nä nu ska jag gå och koppla av framför tv:n och bara njuta av livet…:p
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards