Alexx

Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av alexxs - 9 oktober 2007 18:38

Här sitter jag just nu och undrar vart du är, Jag vill att du ska vara här, för det är i dej som ja är kär, Ingen annan kramar som du, ingen annan kysser som du, om du ändå vore här just nu....

Dagen började med att Zacke ringde och väckte min05,30, bara en halv timma innan jag skulle upp, och bad mig ta med mig läppsyl till honnom när jag kommer. När vi laggt på somnade jag om bumms i vetskap om att jag skulle kunna sova i en halv timma till. :) Kl 06,00 ringde klockan men jag znozade till 06,09 och sedan blev det en snabb, varm och go dusch.riktigt behagligt! Sedan blev det snabba puckar, för jag hade tänkt att vara färdig när lillan kom för att hämta mig, men det var jag inte...hon kom förtidigt. När jag satt och åt ringde jag till Zacke och frågade vad det var han ville när han ringde mig på morgonen och då var det vist inte något som han ville... men det var visst ett läppsyl som jag skulle komma att glömma...:S
När jag kom till olsegården satt zacke redan i bilen och väntade på mig, så det var bara att springa in och hämta morötter och äpple så ja hade nått att tugga på på tentan....
Tänkte att jag skulle plugga lite på vägen upp till skolan men det gick ine så bra,jag somnade med boken i handen...:S
När vi skulle in på 28+ var dörren låst så vi fick ta oss in i nästa dörr(ett riktigt fint trapphus) och det kändes som om man gick ner i källaren och ut på bakgården...:S :P

Och så var klockan 09,00 och tentan skulle börja "suck" allt kändes så bra till en början men snart insåg jag att det inte var så lätt som jag hade hoppats på:S Har aldrig suttit så läng på en tenta någon gång, satt ända till 12,30... Får de om 3 veckor hur det har gått...

Gick när jag var färdig med tentan upp till broder för att se hur det gick för (vänta på) honom... Vilket skulle resultera i att det skulle bli några timmar till i skolan...
Under tiden passade jag på att rätta returen jag fick av Elin när jag kom upp till dem. Det var inte så mycket att rätta så det tog bara en liten stund... Sedan blev det lite Tetris, som är ett riktigt bra tidsfördriv när man inte har något att göra eller sitter på föreläsningar som är sövande...:P
Gick sedan ner till datorn och satte mig på internet för att inget göra...och nu är klockan nästan 18,00 och jag sitter kvar vid datorn och inget gör...:(
Tror inte att det blir någon träning idag:( blir nog ganska sent som vi kommer här ifrån...

Det finns två som jag saknar mer är alla andra, den första är som vanligt den son jag är kär i, och den andra är min lilla flicka!!! Saknar dig SSSSÅÅÅÅÅÅÅÅ otroligt mycket! Du kommer alltid att vara min flicka, min lilla syster, min tvilling, min bästa vän, min mamma och för alltid min Anne-Katherine!!!

Att någon kan sätta så monga spår i en på bara 10månader!?
 Jagviste inte vad jag hade gjort när jag hade övertalat mamma och pappa att vi skulle ta emot dig, för dig var vi några i Sverige som du skulle bo med i 10månader ensam, du kände oss inte överhuvudtaget den dagen du kom, du viste bara vad vi hette och såg ut. För mig var du en tjej som jag inte kände som förhopningsvis skulle lära mig engelska.... Vilket du gjorde vilket jag är väldigt tacksam över, men det var inte det enda. Vi lärde varandra så mycket så det går nog inte att beskriva... Men en sak som jag inte hade tänkt på när du kom var att vi skule bli som systrar som håller ihop i både vått och tort. Det sägs ju att blod är tjockare än vatten, tror nästan du fick lite av mitt blod när du var här...:P Att det har gått 2 årsedan du kom hit första gången är ofattbart, mins det som igår... på flygplatsen i Göteborg en lördag i Augusti Emelie var med mig som moraliskt stöd...Du kunde ingen svenska och jag ingen franska det enda sättet vi skulle kunna komunisera på var Engelska och hur skulle detta gå..., som sagt det gick la bra, det kunde inte bli bättre!!!
Pöss saknar dig min flicka!







Om porrböcker tillfredställer de sexuellt utsvultna borde kokböcker kunna mätta svältande...

Don't kiss a boy who eyes are green, ?he kiss you once, but find another queen.?Don't kiss a boy who eyes are brown, ?he kiss you once, but leaves the town.?Don't kiss a boy who eyes are black, ?he kiss you once, but never come back.?Just kiss a boy who eyes are blue, ?he kiss you much, and will always love you


(till dig som läsrer det jag skriver länma gjärna ett skoavtryck...i form av en kommentar)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards