Alexx

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av alexxs - 12 oktober 2007 21:44

Å så var det fradag igen!!

Sista dagen i skolan denna vecka!OCh nästa vecka är jag bara där måndag,tisdag och nä det var alla dagar för att på fredag åker jag ,emme och elisabeth till Belgien!!!!! Äntligen det var 2,5 månader sedan vi dokade biljetterna...:P Det ska bli så roliga att träffa henne, det kanske är lika bra att jag och anna.katherine sätter och i polen för den kommer vi säkert kunna fylla med tårar...:S Var på olsegården och hjälpte till lite, fick packa skolorna, det är inte mycket dem ska ha men det tar en stund att packa det ändån...:P

Snacka om att jag var trött på jobbet på donkan igår, fattar inte hur man klarar av att jobba heltid där, får ju nippe nu bara utav det lilla jag jobbar... Nä nu får jag ta mig i kragen och söka lite job, carlsbergs lab och arla blir det nog först... eller det är ju där jag känner att jag vill jobba nu...Det ska i alla fall vara på ett lab.

Suck sommaren är bara slut och jag börjar att fundera på sommarjobb... Om a-k kmmer vill jag ju vara ledig och träffa henne en hel del!!!

Får det blir, det vet vi ju inte innan vi är där...:P Kan ju ha hänt en hel del när sommaren kommer;):P Vi holler tummarna i alla fall:)


Nä, torget imon, så sängen väntar sov inte så jätte bra inatt så jag har lite att ta igen, kanske är det detsåm gör mig lite kinkig...? Får se om man får något oväntat hinder på vägen till torget imon...:P Kanske en liten polle som står ivägen...:D hihi

Åååååå är så glad för Marias skull att det går så bra för henne!!!Hoppas tävlingen i helgen går toppen....:D


Godnatt!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards