Alexx

Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av alexxs - 14 oktober 2007 21:11

Då var det dags för att sova igen...:D Ååååååå vad gött det sak bli...

Blev lite sent igår men vaknade faktiskt hyfsat tidigt, och då blev det film med emma, sophia och thomas...One last dans, mycket dans och kärlek...så ska det vara!!

Har varit och jobbat i kväll, det var faktiskt helt okej, men när jag komm känndes det som om att jag ska inte vara här mycket längre, vill göra något som är mer seriöst...:S men det är ju ett bra ställe att ha jobbat på...


Om knappt en vecka åker vi!!! Det ska bli så roligt längtar så otroligt efter min flicka, fattar inte att det har gått så lång tid sedan vi sågs sist...:)

Längtar tills i mon då ska jag förhoppningsvis träffa killen (om han nu kan ta sig lite tid så att vi kan träffas...)

Sitter och längtar i skenat av ett stiarin ljus...


The sun is yellow

the moon is blue

the star are lovely

and so are you!!





Du säger att du älskar fåglar,

men ändå sätter du dem i dur.

Du säger att du älskar blommor,

men ändå plockar du dem.

Du säger att du älskar vinden,

men ändå stänger du fönstret.

Fattar du inte att jag blir rädd

när du säger att du älskar mig?

Av alexxs - 14 oktober 2007 02:43

Klockan är snart 3 och det är la bäst att man går och läggr sig...:P Hade antagligen varit en fördel har någo påståt om man ska upp imon...:P

Var på Grand ikväll, inte alls så roligt som man hade hoppats på...Om jad inte är riktig dans där nästa gång blir det nog varberg istället...(som emma ville ikväll) Trots att man bor i Falkenberg fanns det knappast någon som jag kände ute...:S Kanske kan det bero på att jag inte känner så många från skolan......

Nä nu väntar sängen får springa dit så den inte försvinner...:P


 För att det ska bli bättre att sälja kondomer tror jag vi borde ha andra storleksbenämningar, till exempel jumbom, kolosal och superkolosal, så att ingen man ska behöva gå in och fråga efter "small"



:P:P:P


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards