Alexx

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av alexxs - 7 oktober 2007 23:29

Alla har fallenhet för något
så bara för vänskap!

Söndagen började med plugg i sängen och sedan frukost och plugg i sängen vilket ledde till att jag somnade...:S fick gå och sätta mig i soffan för att över huvud taget kunna plugga...:S

Kl.14 stod maten färdig på bordet och det var dags att äta innan man stack till jobbet...:)Efter jobbet var det bara at åka till min lille kille på 4 år som jag håller på att skämma bort:P Lille söte lenn!
fick den store uppgiften och gå och lägga honnom och läsa saga, faktiskt riktigt roligt, men man tröttna nog på det i längden...
Ska nu gå och lägga mig... annars sover jag länge imorgon och då blit det inte mytcket pluggat...


Även denna dag har gått och jag har inte hör något från den person som jag håller av mest i hela världen...:'(

pöss och gad natt alla glada och ledsna...;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards